آخرین عناوین

يکشنبه 26 فروردين 1397-9:59 کد خبر:53274

رئیس شورای شهر کیاسر خبر داد:

شهردار کیاسر عزل شد

رئیس شورای شهر کیاسر از عزل شهردار این شهر خبر داد و گفت: پس از طی مراحلی قانونی مراتب عزل شهردار به فرمانداری و استانداری اعلام شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدابراهیم ابراهیمی درباره اتفاقات ایجاد شده برای عزل شهردار کیاسر، با بیان اینکه جلسه‌ای روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور پنج عضو شورای شهر کیاسر برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه راجع به مسائل و مشکلات شهری و تعیین تکلیف شهردار صحبت‌های مطرح شده است، دو عضو شورا مخالف عزل شهردار و دو نفر دیگر نسبت به عملکرد شهردار انتقاد داشتند که در نهایت سه عضو شورا رای به عزل شهردار داده و دو نفر دیگر مصوبات جلسه را امضا نکردند.

رئیس شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه پس از طی مراحلی قانونی مراتب عزل شهردار به فرمانداری و استانداری اعلام شده است، گفت: یکی از مباحث جدی عزل شهردار همزمان فعالیت وی در شورای روستا و شهرداری بود که فعالیت وی در شورا روستای معلم‌کلا و همزمانی آن در شهرداری جز مغایرت‌های قانونی است.

وی با اعلام اینکه بر اساس تبصره دو ماده 80 شهردار همزمان نمی‌تواند عضو شورا باشد،گفت: مستندات قانونی در این ارتباط موجود است.

ابراهیمی در ارتباط با انتصاب شهردار جدید برای این شهر، بیان کرد: چندین گزینه برای انتخاب شهردار وجود دارد که پس از تعیین تکلیف وضعیت فعلی نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سرپرست شهرداری کیاسر معرفی شده است و فعالیت قانونی این مجموعه در حال پیگیری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :