آخرین عناوین

شنبه 12 اسفند 1396-16:45 کد خبر:50610

فرمانده یگان محیط زیست مازندران خبر داد:

تیراندازی متخلفان به محیط‌بان بابلی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: روز گذشته شکارچیان متخلف در منطقه جنگلی شیاده بابل به محیط‌بان منطقه شلیک کردند که از ناحیه سر زخمی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مسلم آهنگری اظهار داشت: روز گذشته شکارچیان متخلف در منطقه جنگلی شیاده بابل به یوسف کبودتبار محیط‌بان منطقه شلیک کردند که از ناحیه سر زخمی شد.

وی بیان کرد: چهار نفر از متخلفان در منطقه جنگلی شیاده با سگ شکاری در حال شکار بودند که حین تعقیب و گریز به‌صورت مستقیم به سمت محیط‌بان تیراندازی کردند و متخلفان از منطقه متواری شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه این چهار متخلف شناسایی شدند، تصریح کرد: ضارب اصلی متواری شده ولی یک نفر از متخلفان امروز با مراجعه به اداره کل حفاظت محیط زیست استان خود را معرفی کرد و پرونده تکمیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

این مسئول با اعلام اینکه همه متخلفان اهل وسطی‌کلای دابودشت آمل هستند، افزود: منتظر هستیم با دستور مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی سه نفر دیگر از متخلفان دستگیر شوند.

آهنگری خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون متخلفان 6 نفر از محیط‌بانان را مورد شکلیک گلوله قرار دادند و همچنین پنج نفر از محیط‌بانان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه طبیعت متعلق به همه مردم است، گفت: نباید طبیعت مورد دست‌اندازی و تخریب قرار گیرد بلکه همه افراد جامعه در حفظ و نگهداشت آن اهتمام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :