آخرین عناوین

شنبه 21 تير 1393-8:20 کد خبر:505

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد

تعزیر متخلفین در طرح ضیافت رمضان

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر متخلفین در طرح ضیافت رمضان خبر داد.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران ،عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : طرح نظارتی ویژه رمضان تحت عنوان طرح ضیافت که از ابتدای تیر ماه در سراسر استان شروع شد و تاکنون نیز در حال اجرا است .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران افزود : این طرح با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر بازار و واحد های صنفی و برخورد با متخلفین صنفی در حال برگزاری می باشد .
نماینده عالی سازمان تعزیرات حکومتی در مازندران خاطر نشان کرد : در این طرح روسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسین اتاق اصناف واداره صنعت ، معدن و تجارت از واحد های سطح شهر بازرسی مشترک نموده و با متخلفین در محل وقوع تخلف برخورد لازم و قانونی صورت می پذیردکه در این طرح تاکنون بالغ بر 800 بازرسی مشترک در سطح استان انجام و با متخلفین برخورد شد.
عباسی در خصوص عملکرد اداره متبوعش از زمان شروع تاکنون گفت : از ابتدای شروع طرح تعداد یک هزار و 550 فقره پرونده وارده که ازاین تعداد 932 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 1 میلیارد و 790 میلیون و412 هزار و 649 ریال جزای نقدی محکوم شدند .

 وی هم چنین گفت : در این مدت گرانفروشی 333 فقره ، عدم درج قیمت 302 فقره ، عدم ارائه فاکتور77 فقره ، عدم صدور فاکتور 68 فقره ،کم فروشی 47 فقره ، تقلب در کسب44 فقره و عدم رعایت بهداشت 25 فقره بیشترین و کمترین تخلف در استان بر شمرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :