آخرین عناوین

پنجشنبه 3 اسفند 1396-14:4 کد خبر:50486

حواشی دو انتخاب مهم در جلسه شورای اداری استانداری مازندران:

دو انتصاب در غیاب متصدیان پست ها!!/حامیان حسین‌زادگان چه کسانی بودند؟

امروز شاهد دو تغییر در زیرمجموعه استانداری مازندران بودیم، اما نکته جالب ماجرا اینجاست که هر دو تغییر در غیاب متصدیان پست ها اتفاق افتاده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت، امروز شاهد دو تغییر بهنگام در زیرمجموعه استانداری مازندران بودیم ، جایی که محمد اسلامی در جلسه شورای اداری امروز مجید حسین زادگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی استانداری و سمیه قاسمی طوسی  را به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان استانداری معرفی کرد.

دو پستی که در زمان استانداری ربیع فلاح به اذعان کارشناسان و صاحبنظران مربوطه به خوبی مدیریت نشد و انتقادات و حرف و حدیث های فراوانی در پی داشت، اما ربیع فلاح نخواست یا نتوانست به این انتظارات پاسخ گوید.

حواشی این تغییرات از نظرتان می گذرد:

نکته جالب ماجرا اینجاست که هر دو تغییر در غیاب متصدیان پست ها اتفاق افتاده است،علیرضا یونسی گویا برای حضور در جلسه ای در تهران به سر می برد و مریم جمشیدی نیز هم اکنون با خیال راحت در سفر زیارتی است که خبر برکناری اش رسانه‌ای می‌شود.

شوکه شدن مدیران و حاضران در جلسه از این تغییرات ناگهانی از دیگر حواشی مهم جلسه امروز استانداری بود چرا که کمتر کسی فکر می کرد این دو تغییر در روزهای پایانی سال 96 اتفاق افتد، اگرچه هر دوی این افراد در لیست تغییرات استانداری قرار داشتند.

مجید حسین زادگان با لبخند این پست را پذیرفت و بلافاصله با انتشار این خبر موج امیدواری در شبکه های اجتماعی اصلاح طلب به راه افتاد.

بعد از اعلام خبر سرپرستی حسین زادگان در معاونت سیاسی پچ پچ های درگوشی مدیران درباره جانشینی وی در فرمانداری ساری آغاز شد.

وی هم اکنون با حفظ سمت به معاونت سیاسی رفته است.

شنیده شده محمد دامادی نماینده ساری و یکی دیگر از نماینده اصلاح طلب مازندران در مجلس از حامیان اصلی انتخاب حسین زادگان بوده اند.

درباره نظر دیگر نمایندگان هنوز خبری نرسیده است.

از حواشی  دیگر و نکات جالب این تغییرات، نبود دو نماینده حامی یونسی در این جلسه بود،نمایندگانی که اصرار بر باقی ماندن یونسی در این پست داشتند.

از طرف دیگر شنیده ها حاکی از آن است حسین زادگان به سختی از سد تأیید ها گذشته و باید این مقاومت استاندار و انتخاب درست او را به فال نیک گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :