آخرین عناوین

چهارشنبه 2 اسفند 1396-16:47 کد خبر:50473

معاون هلال احمر مازندران خبرداد:

پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری/ ادامه جستجوها از طریق پهباد

معاون هلال احمر مازندران گفت: در سومین روز از جستجوهای امداد و نجات از مفقود شدگان صیادان جویباری امروز جسد یکی از آنها پیدا شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایلنا،غلامعلی فخاری پیرامون این خبر اظهار داشت: در سومین روز از جستجوهای امداد و نجات از مفقود شدگان صیادان جویباری امروز جسد یکی از آنها پیدا شد.

فخاری ادامه داد: عملیات جستجوی 2 صیاد مفقود شده دیگر با همکاری دریابانی و ناجیان غریق و نیز 20 امدادگر جمعیت هلال احمر مازندران در گروه‌‌های واکنش سریع، امداد و نجات دریایی و هوایی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بکارگیری بالگرد و پهباد برای یافتن صیادان مفقود شده، افزود: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر مازندران دیروز قایق و لباس صیادان را در عمق 6 متری دریا پیدا کردند.

فخاری تصریح کرد: 4 روز پیش 3 صیاد جوان منطقه چپکرود ساکن روستا‌های میانملک، پطرود و تلنار برای صید به دریا رفتند که تاکنون جسد یکی از صیادان توسط نیروهای امدادی پیدا شده و تلاش برای یافتن 2 صیاد دیگر همچنان ادامه دارد.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین قایق این 3 صیاد دیروز با تلاش غواصان پیدا شد و بیش از 20 فروند شناور سبک و سنگین با همکاری قایق‌‌های شیلات ، سپاه پاسداران و صیادان 50 شرکت پره و ناجیان غریق منطقه در محل حادثه مستقر هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :