آخرین عناوین

دوشنبه 30 بهمن 1396-18:50 کد خبر:50453

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری اعلام کرد:

اسنپ هیچ مجوزی برای فعالیت در ساری ندارد

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: اسنپ هیچ مجوزی برای فعالیت در ساری ندارد و اصلا برای دریافت مجوز اقدام نکرده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد اظهار داشد:در حال حاضر اسنپ هیچ مجوزی برای فعالیت ندارد اصلا برای دریافت مجوز اقدام نکرده و حتی در برخی شهرها بین رانندگان اسنپ و آژانس‌ها درگیری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه صلاحیت شخص راننده باید تأیید شده باشد، افزود: توصیه ما به شهروندان در زمینه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی این بوده که از خودروهای دارای مجوز استفاده کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری تصریح کرد:براساس بخشنامه وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی سراسر کشور به استانداری مازندران و سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری داده شده مجوز فعالیت  تاکسی بی‌سیم، سرویس مدارس و روستاییان زیر 20 کیلومتر از شعاع شهر داده شده است.

فضل‌الله‌نژاد در مورد فرآیند صدور مجور برای فعالیت تاکسی‌ها، گفت: اقدامات مربوط شامل صدور صلاحیت از جمله سوءپیشینه، انگشت‌نگاری و سایر مراحل  بوده که پس از طی این فرآیند این مجوز به‌مدت سه سال صادر می‌شود.

*ورود رانندگان با خودروهای شخصی ممنوع

وی به فعالیت 3 هزار تاکسی درون شهری که 175 دستگاه ون و بقیه سواری بوده در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: با توجه به تعداد خودروها در این طرح از تاکسی‌های سطح شهر استفاده می‌شود؛ اجازه نخواهیم داد با خودروهای شخصی وارد این طرح شوند و این مهم به‌نفع شهروندان و رانندگان تاکسی خواهد بود.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری اظهار کرد:درست است کرایه تاکسی‌های اینترنتی به نسبت از آژانس کمتر است ولی باید مردم توجه کنند در این طرح حتما از تاکسی‌ها استفاده کنند تا امنیت بیشتری داشته باشند ولی در طرح اسنپ از مسافربرهای شخصی استفاده شده است.

فضل‌الله‌نژاد ادامه داد:موضوعی دیگر اینکه حتما راننده باید دارای گواهینامه پایه دو باشد ولی در این طرح بیشتر رانندگان مسافربرهای شخصی دارای گواهینامه پایه سه هستند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شرکت تاکسی من دارای مجوز است، گفت: همچنین شرکت تپسی نیز همانند شرکت اسنپ بوده در حال گرفتن مجوز است؛ البته تفاهم‌نامه امضا شده تا از تاکسی‌های سطح شهر استفاده شود.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ساری در بحث تبدیل خودروهای فرسوده به لحاظ سرانه جمعیت و تعداد خودرو حرف نخست را می‌زند و امسال 500 دستگاه خودرو نوسازی شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :