آخرین عناوین

دوشنبه 2 بهمن 1396-21:43 کد خبر:49934

مدیر عامل آتش نشانی ساری خبر داد:

اجراي عمليات امدادي / نجات 4 شهروند از زیر آوار ساختمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ساری گفت: در عمليات ريزش ساختماني در جاده گلما ، چهار نفر از زير آوار نجات یافتند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از از روابط عمومي سازمان آتش نشاني، كلانتري مدير عامل اين سازمان ، به تماس شهروندان با شماره 125 و گزارش حادثه فرو ريختن ساختمان اشاره نموده و اظهار داشت: با دریافت این گزارش بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات ، آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه 2 و یک به محل حادثه واقع در روستاي گلما اعزام گرديدند.

کلانتری ادامه داد: محل حادثه اتاق روي پيلوت ساختمان ، بطور کامل تخریب و موج انفجار موجب شکست شیشه منازل مسکونی مجاور شد.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداري ساری به پيگيري  شهردار ساري و تاکید وی بر استفاده از تمامی امکانات برای نجات مصدومین حادثه اشاره و تصريح كرد: با اعزام 3 دستگاه خودروی اطفایی و امداد ونجات به محل و حضور 24 مامور آتش نشان با استفاده از تجهیزات امدادی اقدامات مربوط به ایمن سازی انجام و عملیات آوار برداری شروع شد.

كلانتري با قدرداني از تلاش آتش نشانان در امداد رساني بيان كرد: در اين عمليات 2 ساعته ، نيروهاي  آتش نشاني توانستند مصدومين حادثه را با احتیاط کامل از زیر آوار خارج کنند.

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري ساري با اشاره به این که تحقیقات بیشتر در خصوص علت وقوع این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال انجام و بررسی است، خواستار شد: با رعايت موارد ايمني از سوي شهروندان ، حوادث كمتري را شاهد خواهيم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :