آخرین عناوین

دوشنبه 2 بهمن 1396-9:30 کد خبر:49916

مدیر آبفای نکا اعلام کرد:

آب شرب بخشی از شهر نکا حدود 12 ساعت قطع می‌شود

بنابر اعلام مدیر آبفای نکا، شست‌وشوی مخزن شماره یک آب شرب شهری، افت فشار و قطعی چندین ساعته بخشی از این شهر در روز دوشنبه را سبب می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای شهری، مسعود حسن‌پور با اشاره به اقدامات مورد نیاز در راستای افزایش ارتقای سطح کیفی آب شرب شهروندان، اظهار کرد: به همین منظور یک مرتبه در سال مخازن آب شرب شهر مورد شست‌وشو و تخلیه املاح قرار می‌گیرند.

وی افزود: به این ترتیب که دیواره و ستون‌های مخازن به صورت کامل مورد شست‌و‌شو قرار گرفته و املاح درون آن که در طول یک سال در سطوح مخزن به وجود آمده‌اند کاملاً برطرف می‌گردند.

مدیر آب‌ وفاضلاب شهری نکا با اشاره به وجود دو مخزن ذخیره آب برای شهروندان در این شهر، خاطرنشان کرد: یکی از مخازن دوقلو و دیگری تک قلو است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده یکی از این مخازن در روز دوشنبه دوم بهمن ماه از مدار خارج و مورد شست‌وشو قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: مخزن در نظر گرفته شده برای این نوبت تک قلو بوده که شست‌وشوی این نوع مخازن با افت فشار و قطعی در سطح شهر همراه است و برهمین اساس از ساعت هشت صبح دوشنبه تا ساعت 19 همان روز بخش‌هایی از شهر با افت فشار محسوس و قطعی آب همراه می‌‌شوند.

وی گفت: تخلیه این مخزن 5 هزار مترمکعبی سبب افت فشار و قطعی در مناطق ارتفاعات دوگنبدان، خشک‌آب‌بندان و کوچه‌های امام حسین(ع)، شهید جمشیدی، شهید علوی، شهمیری و شیخ مظفری در خیابان علمیه می‌شود.

حسن‌پور برهمین اساس با تذکر به شهروندان در راستای برنامه‌ریزی در زمان شست‌وشوی مخزن شماره یک نکا در روز دوشنبه، بیان کرد: از شهروندان مناطق نام‌برده درخواست می‌شود برای رفع نیازهای ضروری خود نسبت به ذخیره مناسب آب شرب اقدام کنند.

در پایان وی با تأکید بر شست‌وشوی مخزن شماره دو تا انتهای همین هفته، تصریح کرد: شست‌وشوی مخزن شماره دو که از نوع دوقلو به شمار می‌رود، چندان افت فشار یا قطعی آب را به همراه ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :