آخرین عناوین

سه شنبه 5 دی 1396-10:17 کد خبر:49502

نائب رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد:

آقای عبوری پیگیر معالجه پدرشان در تهران هستند/ برخی جریانات بر طبل تفرقه در استان می کوبند

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: برخی تلاش دارند بین مدیریت استان و مدیریت شهری ساری تفرقه ایجاد کنند، آقای عبوری پیگیر معالجه پدرشان در تهران هستند .


به گزارش خزرخبر و به نقل از روزنامه امین، علی اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای شهر ساری در پاسخ به پرسشی  درباره علت عدم حضور شهردار ساری در جلسه اخیری که با حضور استاندار برگزار شد و مورد انتقاد واقع شد، اظهار داشت : آنچه را که به عنوان عضو شورای شهر اطلاع دارم آقای عبوری پیگیر معالجه  پدرشان در تهران هستند پدرشان جز مهدی پسر دیگری ندارند و آقای عبوری هم نسبت به پدر خود احساس مسئولیت می کنند.

زلیکانی، در ادامه با  بیان اینکه من احساسم این است همان جریاناتی که اتحاد مردم ساری را می بینند دوباره بنا دارند بین مدیریت استان و مدیریت شهری ساری اختلافاتی را ایجاد بکنند، گفت: من از همه دوستان در مجموعه مدیریت شهری و استانداری خواهش می کنم گرفتار این تله ها نشوند؛ اینها تله های بدخواهان استان مازندران و کسانی است که به تفرقه ها در استان دامن می زنند .

نائب رئیس شورای شهر ساری  بار دیگر با تصریح اینکه عبوری پیگیری بیماری پدرشان هستند؛ نه تنها عبوری  بلکه هر فرزندی در چنین شرایطی همین کار را انجام میدهد، افزود: پدر شهردار ساری سه تا از فرزندان خود  را تقدیم نظام و انقلاب کردند و آقای عبوری برادر دیگری ندارد که پیگیر درمان پدر باشد به همین دلیل فکر می کنم نحوه پوشش این موضوع به این گستردگی جالب نبود.

زلیکانی در ادامه تصریح کرد:  به نظر می رسد رویکرد استاندار محترم  اصلاح  جلسات بی فایده ای است که به کرات برگزار می شود و در این باره عزم جدی دارند و اگر هم در جلسه حرفی زده شد در جایگاه مدیریت حق دارند اما با یک پرسش و جوی ساده از من عضو شورا، سوال می شد  که آقای عبوری کجاست  من جواب می دادم و به اقای استاندار اطلاع می دادیم؛ البته این روش بهتری بود تا اینکه بگوییم  و به این صورت گسترده  پوشش داده شود و اینها نشانه های خوبی نیست! نشانه این است که برخی به طبل تفرقه در استان می کوبند!

وی در پاسخ به پرسشی درباره برخی شائبه های فضای مجازی  در خصوص تلاش شهردار ساری برای استاندار شدن گفت که حتما سطح دسترسی این سایت ها بالا است زیرا جریان سیاسی و بخشی از همان جریان سیاسی غیر ساروی هستند ، ما از این موضوع اطلاعی نداریم خود عبوری هم  احتمالا نمی داند چون ارتباطات آنها در سطح معاون ریاست جمهوری به بالا است حتما اطلاع دارند و حتما حرفشون درست است من خیلی نمی دانم.

عضو دو دوره شورای شهر ساری و نائب رئیس شورا در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه گفته ها حاکی از آن است که بدهی شهرداری ساری به حد انفجار رسیده است، گفت که  اینگونه نیست ، انشالله تا پایان سال طلب و بدهی شهرداری "یر به یر" می شود؛ در عین حال کدام  دستگاه اجرایی که کار می کند را سراغ دارید که بدهکار نباشد! اینکه گفته می شود شهرداری خیلی بدهکار است ، به نظر من این "خیلی" را جریاناتی می گویند که  خیلی خیرخواه  مردم ساری نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه هایی در ساری انجام شده و یا در دست اجرا است که مردم از آن خوشحال هستند و لذتش را می برند ، ادامه داد:عده ای با این شائبه ها،  تلاش می کنند تا فضا را به گونه ای دیگر نشان بدهند ضمن اینکه فضای عمومی مملکت ما به لحاظ اقتصادی این است و شهرداری هم یک دستگاهی است که باید خودش خرج خود را در بیاورد و الان هم همین کار را  انجام می دهد و پول درآمدی را بین طلبکاران توزیع می کند.

نائب رئیس شورای شهر ساری، درباره  زمان اتمام پروژه های در دست اقدام شهرداری، گفت که بنا داریم این پروژه ها هرچه  سریع تر به بهره برداری برسد، برخی پروژه ها همچون بوستان ولایت تاکنون 95درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش داریم تا پایان سال افتتاح شود اما تجهیز این پروژه کار آسانی نیست و تاکنون هم دستگاهی برای همکاری و کمک اعلام آمادگی نکرده است.

زلیکانی افزود: راه اندازی "سینمای هنر و تجربه" در محل بوستان ولایت  بخش هایی از پروژه بوستان است که تاکنون کسی نبوده که به ما بگوید که می توانیم برای تجهیز آن از منابع دولتی استفاده کنیم یا نه؟ در عین حال به نظر می رسد همه کارها را باید با منابع شهرداری انجام بدهیم.

وی با اعلام اینکه موزه تخصصی با 4موضوع  در بوستان ولایت ساخته شده است، گفت که اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری استان به عنوان تنها دستگاهی که تاکنون برای تجهیز بخشی از پروژه بوستان ولایت اعلام آمادگی کرده  برای پر کردن موزه در چهار موضوع تخصصی ، همکاری و مشارکت می کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    سه شنبه 5 دی 1396-18:0


    مسئولیت پذیری و پشتکار آقای عبوری در عمل بر مردم و مسئولین ثابت شده است، چه بسا این زیراب زدن ها و شایعه پراکنی علیه ایشان در دنیای مجازی و ... نمیتواند ذره ای از اعتبار ایشان نزد مردم بکاهد، آیا بهتر آن نیست که به جای خالی کردن پشت همدیگر، آستین همت بالا زده و در انجام امورات شهر و استان خود به یاری برخیزید تا حداقل گوشه ای از مشکلات عدیده ای که پیش رو دارید بکاهید؟؟؟