آخرین عناوین

شنبه 27 آبان 1396-13:51 کد خبر:47850

ماجرای ادامه ‌دار پرداخت دیرهنگام حقوق ناجیان غریق:

تجهیزاتت را تحویل بده حقوقت را بگیر!

پرداخت دیرهنگام حقوق ناجیان غریق برای نخستین‌بار نیست ولی دیر پرداخت شدن حقوق آنان این بار حکایت دیگری دارد؛ برخی از ناجیان غریق از تحویل تجهیزات خود امتناع کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، 57 روز از پایان طرح‌های سالم‌سازی دریا در مازندران می‌گذرد با این وجود بسیاری از ناجیان غریق هنوز حقوق خود را دریافت نکردند.

البته پرداخت دیرهنگام حقوق ناجیان غریق برای نخستین‌بار نیست ولی دیر پرداخت شدن حقوق آنان حکایت دیگری دارد، برخی از ناجیان غریق از تحویل تجهیزات خود امتناع کردند.

در این‌باره بارها تأکید شده که ناجیان غریق تجهیزات خود را تحویل دهند در غیر این صورت حقوق پرداخت نخواهد شد، با این وجود به توصیه‌ها توجه نشده است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران ، اظهار کرد: در حال حاضر حقوق ناجیان غریق شهرستان‌های بهشهر، نکا، فریدونکنار، محمودآباد، عباس‌آباد، رامسر و میاندورود که به تعهدات خود عمل کردند و تجهیزات خود را به ‌موقع تحویل دادند پرداخت شده است.

نقی کریمیان با گلایه از منجیان غریق، بیان کرد: با وجود اینکه تلاش‌ها و زحمات آنان دستاورد کاهش 22 درصدی غریق را دریای مازندران به همراه داشته ولی برخی از آنان از تحویل تجهیزات خود امتناع کردند.

وی ادامه داد: به‌ دلیل اینکه هیأت نجات غریق و غواصی مازندران به ‌خوبی سامان‌دهی نشده شناسایی اینکه چه افرادی تجهیزات را تحویل داده‌اند سخت بوده با این وجود در حال سامان‌دهی هستیم تا در سال‌های آینده با چنین مسائلی مواجه نشویم.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه هر ناجی بین 800 هزار تا یک میلیون تومان تجهیزات تحویل گرفته است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مققر شد حقوق ناجیان غریق تا هفته آینده پرداخت شود.

نمی‌توان تلاش‌های ناجیان غریق را انکار کرد چرا که آنان تلاش‌های بسیاری را متحمل شدند ولی نباید در پایان شاهد چنین مسائلی باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :