آخرین عناوین

چهارشنبه 24 آبان 1396-8:36 کد خبر:47792

فرمانده انتظامی تنکابن خبر داد:

فرجه یک‌هفته‌ای برای ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به وجود ایستگاه‌های غیرقانونی تاکسی گفت: فرجه یک‌هفته‌ای برای ساماندهی وضعیت تاکسی‌های شهری تنکابن داده‌شده و ما پیگیر مستمر بحث توقفگاه‌ها هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تنکابن24، رامین شمس در گفت‌وگویی درباره‌ تجمع و اعتراض رانندگان تاکسی در میدان اصلی شهر، اظهار داشت:در مقابل بازار شهید محمدی ایستگاهی وجود نداشت و این توقفگاه به‌مرور و به‌صورت غیرقانونی ایجاد شده است.

وی با اشاره به نارضایتی کسبه از وضعیت موجود، افزود:در جلسه‌ای که در شهرداری تنکابن تشکیل شد، با تذکر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، آقایان مهلت سه ماه گرفتند و بنا شد شهرداری مکانی برای آنان تعیین کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن این جابجایی را مصوبه شورای ترافیک شهر عنوان کرد و گفت:با وجود گذشت این مدت اما اراده‌ای برای عملی کردن این طرح وجود نداشت که با همکاری سرهنگ دلیلی این حرکت صورت گرفت تا برای ساماندهی تاکسی‌ها فکری شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه تاکسی‌ها مجوز کار دارند، نه مجوز توقف، متذکر شد:از مجموع 450 تاکسی سطح شهر، 54 دستگاه مجوز کار در خیابان فردوسی را دارند اما همگی در مرکز شهر کار می‌کنند و شهروندان آن مسیر از عدم سرویس‌دهی اعتراض دارند.

شمس مجموع رانندگان معترض را حدود 100 نفر بیان و خاطرنشان کرد:کاری که امروز انجام دادیم موجب رضایت جمع کثیری از شهروندان و مغازه‌دارها شد و از ما تشکر کردند.

وی در پایان با اشاره به فرجه دادن یک‌هفته‌ای برای ساماندهی وضعیت تاکسی‌های شهری تنکابن، گفت: باید دید در این فرصت شورای شهر چه‌کاری برای این موضوع انجام می‌دهند، ما نیز پیگیر مستمر بحث توقفگاه‌ها هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :