آخرین عناوین

دوشنبه 22 آبان 1396-16:34 کد خبر:47764

مسئول روابط عمومی هلال احمر مازندران خبر داد:

آمادگی 8 تیم واکنش سریع هلال احمر مازندران به مناطق زلزله‌زده

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران از اعلام آمادگی 8 تیم واکنش برای خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌ زده در صورت دریافت مأموریت از سوی سازمان مرکزی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای اعزام نیرو این جمعیت از مازندران به مناطق زلزله‌زده وجود دارد، گفت: نیروهای ما در آماده‌باش کامل هستند و در صورت درخواست این ظرفیت برای اعزام وجود دارد.

وی با اعلام اینکه تیم‌های واکنش سریع این جمعیت در مازندران آماده اعزام به این مناطق هستند، تصریح کرد: منتظر هستیم که به ما اعلام شود.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: هشت تیم واکنش سریع مازندران به تعداد 60 نفر در آمادگی کامل برای اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند.

جعفری اظهار کرد: در صورت نیاز به همراه تیم واکنش سریع تجهیزات لازم هم منتقل می‌شود.

براساس این گزارش، یحیی صالح‌طبری با اشاره به وقوع زلزله 7.3 ریشتری در غرب کشور و کشته و مصدوم شدن جمع زیادی از هموطنان در این حادثه اظهار کرد:مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای کمک به آسیب‌دیدگان وارد عمل شده است.

وی افزود:هم اکنون هشت دستگاه آمبولانس مجهز به همه امکانات و بالگرد اورژانس مازندران به همراه ۲۸ کارشناس فوریت‌های پزشکی و کادر پروازی در غرب کشور مستقر شدند.

رئیس اورژانس 115 مازندران گفت: اورژانس مازندران این آمادگی را دارد که در صورت نیاز و درخواست، نیروهای بیشتری را با آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به مناطق زلزله زده غرب مازندران اعزام کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :