آخرین عناوین

سه شنبه 16 آبان 1396-14:11 کد خبر:46670

خبرگزاری فارس گزارش می‌‌دهد:

آقای وزیر سرسبزی‌های مازندران را کنار بزنید بدبختی‌هایش را ببیند

آقای وزیر سرسبزی‌های مازندران را کنار بزنید بدبختی‌هایش را ببیند، آقای وزیر صبوری مردم را به حساب رضایت از مسئولان نگذارید بلکه به حساب نجابت و دین‌مداری مردم بگذارید.


خزرخبر: اظهارات وزیر کشور روز گذشته در مراسم تودیع ربیع فلاح و معارفه محمد اسلامی در سمت استانداران قدیم و جدید در مازندران راجع به رونق اقتصادی در مازندران نیاز به یک بررسی دقیق دارد اما برابر آمار موجود در دولت یازدهم کسب وکار ورونق اقتصادی در مازندران متوقف و منهدم شده است.

بنا به گزارش‌های آماری رسیده جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان نزدیک به صفر و رتبه آخر بین استان‌های کشور را دارد، در بخش خصوصی نیز آمار دقیق و شفافی وجود ندارد و آمارسازی در مورد جذب سرمایه خصوصی به یک جوک در یک نگاه در استان تبدیل شده است که بررسی میدانی نشان از رکود بالای اقتصادی و صنعت و اشتغال در استان حکایت دارد.

بنده که خود از خانواده کشاورز هستم درباره اظهارات آقای وزیر درباره حل بحران سرمازدگی مرکبات که اعلام داشت مشکل مردم حل شده و اعلام رضایت می‌کنند  جای تأسف است در حالی یکی از عالی‌ترین مقام کشوری از رضایت‌مندی کشاورزانی سخن می‌گوید که بعضاً همچنان منتظر دریافت خسارت سال گذشته خود هستند و تاکنون خسارتی از دولت دریافت نکرده‌اند و بیم آن می‌رود که امثال هم گرفتار بی‌تدبیری برخی از مسئولان در حوزه‌های دیگر بخش کشاورزی شوند.

آقای وزیر صبوری مردم را به حساب رضایت از مسئولان نگذارید بلکه به حساب نجابت و دین‌مداری مردم بگذارید.

در پاسخ به بیانات آقای وزیر کشور در مورد افتتاح پروژه‌های استان، بهتر است آقای وزیر برای تنویر افکار عمومی چند تا از پروژه‌های ملی با میزان اعتبار تخصیصی را اعلام می‌کردند تا همگان بدانند در استان چه می‌گذرد و بر سر استان سرسبز و ولایت‌مدار و شهیدپرور و انقلابی چه آمده است.

آقای رحمانی‌فضلی آیا می‌شود چند پروژه ملی در دولت یازدهم که در استان افتتاح شده است را نام ببربد، بدانید و آگاه باشید حتی پروژه‌های عمرانی با قدمت ۲۵ ساله فقط در شهرستان ساری نظیر (کمربندی شمالی، جاده ساری تاکام و جاده گهرباران که به جاده مرگ مشهور شده و تبدیل به قتل‌گاه مردم شده، مرکز فرهنگی ورزشی جاده ساری به قائم‌شهر مورد بهره‌برداری قرار نگرفت) چگونه شما امروز مازندران را از استان‌های برخوردار معرفی می‌کنید.

آقای وزیر سرسبزی‌های مازندران را کنار بزنید بدبختی‌هایش را ببیند، به نظر می‌رسد آب و هوای پاییزی، سرسبزی جنگل‌ها، هورا کشیدن و کف زدن بعَضی از مسئولان هوش از سرتان ربوده است و باید گفت و فریاد برآورد آنچه را که دیده‌ای و شنیده‌ای سرابی بیش نبوده است.

آقای وزیر به نظر می‌رسد با توجه به مشغله کاری، استان مازندران را با استان‌های دیگر اشتباه گرفتید؟

با عذرخواهی از مردم مازندران ب ه‌ویژه مردم شهرستان ساری و میاندورود از گفته‌های وزیر کشور، از وزیر کشور باید درخواست کرد تا علاوه عذرخواهی از مردم استان با دست‌یابی از اطلاعات دقیق و مردمی نسبت به اصلاح اظهارات خود و رفع مشکلات مردم در بخش‌های کشاورزی، صنعت،گردشگری، اشتغال، زیرساخت‌های ترابری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام عاجل کند.

باید از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و مسئولان تقاضا کرد سکوت خود را بشکنند و واقعیت‌های موجود در استان را منعکس و فقر اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، اشتغال جوانان، عدم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و زیرساخت‌های معیوب را بدون لحاظ قراردادن محبت سیاسی پیگیری و در رفع مشکلات کشاورزان و باغداران  اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

با تقدیر از زحمات فلاح استاندار سابق استان برای اسلامی استاندار جدید آرزوی توفیق و اقدام جهادی برای رفع مشکلات استان را به ‌دور از سهم‌خواهی و باج‌طلبی گروه‌های سیاسی در اداره مازندران از خداوند منان مسألت کردند.

با توجه به اظهارات وزیر کشور برای مساعدت با استاندار جدید از سوی مجمع دیدبان شفافیت استان، اطلاعات دقیق و شیوه‌های مناسب در مورد ابعاد مختلف راجع به پیشرفت و توسعه استان در اختیار قرار خواهد گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :