آخرین عناوین

يکشنبه 14 آبان 1396-16:44 کد خبر:46626

پل مرگ و رودخانه وحشی:

لحظات التهاب و دلهره‌آور برای اهالی متکارودبار چالوس روی پل مرگ

دهیار روستای متکارودبار گفت: پل این روستا از سال 90 دچار تخریب شده و پل موقت به صورت نیمه ‌شکسته در آمده و با نخستین طغیان ممکن است حوادث مرگباری رخ دهد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سال‌ها از بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی و اداره کل تابع آن در مازندران نسبت به نیمه رها کردن پل در دست احداث سبب شده است که عمر مفید پل موقت به پایان رسیده و به صورت نیمه‌شکسته در آید.

دهیاری و شورای اسلامی این روستا با نصب پارچه نوشته، نسبت خطر ریزش این پل به بومیان و مسافران این روستا هشدار داده است تا از تردد با خودرو بر روی این پل خودداری کنند و اهالی این روستا نیز برای تردد خودرویی، باید به اجبار مسیری دیگر و طولانی را طی کنند.

آیا وقت آن نرسیده است متولیان راه و شهرسازی مشکل مردم این روستا را حل کنند

دهیار روستای متکارودبار بخش مرزن‌آباد چالوس اظهار کرد:این پل از سال 90 دچار تخریب شد و پل موقت کنونی که قرار بود در کنار آن احداث شود اما چند سالی است پس از آنکه دو گوشواره پل بر روی این رودخانه ساخته شد، پروژه به علت نبود بودجه که از سوی مسئولان اداره کل راه و شهرسازی مازندران اعلام شد، به حالت تعلیق در آمد.

ذوالفقار محمدی با بیان اینکه پل موقتی که الان به صورت نیمه‌شکسته در آمده است با همکاری اهالی و شورا بنا شد، افزود:رودخانه زیر این پل، وحشی و سیل‌گیر است و با نخستین طغیان، پل فرو می‌ریزد و ممکن است حتی حوادث مرگباری به وقوع بپیوندد.

وی با اشاره به اینکه 110 خانوار ساکن این روستا هستند و هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند، گفت: برای تکمیل این پل نیمه‌ کاره و رها شده، نیاز به یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :