آخرین عناوین

چهارشنبه 12 مهر 1396-11:11 کد خبر:46037

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

آماده‌باش تمامی دستگاه‌های امدادی مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی برای انسجام بهتر و ادوات امدادی در حالت آماده‌باش هستند.


به گزاش خزرخبر و به نقل از فارس،علی‌اصغر احمدی اظهار داشت: با توجه به تداوم بارندگی و همچنین جلوگیری از بروز هرگونه خطر برای دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان رامسر تعطیل اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی گزارش نشده است، افزود:میزان بارندگی در شهرستان رامسر از ساعت 6:30 روز سه‌ شنبه تا ساعت 6:30 روز چهارشنبه 151 میلی‌متر و طی 48 ساعت گذشته 268 میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران به آب‌گرفتگی معابر عمومی شهرستان رامسر اشاره کرد و گفت: با توجه به آمادگی دستگاه‌های امدادی و فعالیت ادوات راه‌سازی و همچنین کاهش بارندگی آب‌گرفتگی فروکش کرده و شاهد بارندگی البته با شدت کمتری در این شهرستان هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه بارش باران تا عصر فردا در مازندران تداوم دارد، بیان کرد: شدت بارش از غرب به شرق استان کشیده می‌شود و همچنین طی این مدت شاهد کاهش دمای هوا هستیم که بارش در ارتفاعات بالای 2 هزار و 500 متر به‌ صورت برف خواهد بود.

احمدی با تأکید بر اینکه طی این مدت کوهنوردی، ورزش‌های دریایی و استفاده از شناورهای سبک تفریحی ممنوع است، خاطرنشان کرد: همچنین لازم است دامداران دام‌های خود را به مناطق امن هدایت کرده و مسافران نیز از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌های استان پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی برای انسجام بهتر و ادوات امدادی در حالت آماده‌باش هستند، گفت: ضرورت دارد همه افراد به توصیه‌ها و هشدارهای گروه‌های امدادی و پلیس توجه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :