آخرین عناوین

يکشنبه 2 مهر 1396-9:54 کد خبر:45879

یکی از اعضای خانواده خبرساز سیاست ایران در مازندران!!

کابوس استاندار نبودن ربیع فلاح را رها نمی کند/ این بار دست به دامان هاشمی ها شد

گویی ماجرای استانداری مازندران هر روز رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد،از استاندار فعلی گرفته تا افراد سیاسی که سعی دارند به زور خود را مطرح کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با معرفی گزینه‌های احتمالی برای معرفی استاندار جدید نشان داد که اعضای مجمع هم، تصمیم به تغییر استاندار مازندران گرفته و تلاش‌های ربیع فلاح برای بقا در استان مازندران چندان فایده‌ای در بر نداشته است.

ربیع فلاح و تیم او در استانداری مازندران، که به صورت جدی بر بقاء خود در این ساختمان سفید مطمئن بودند، با تشکیل جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران، مطمئن شدند که باید برای وداع از استان‌داری مازندران خود را آماده کنند.

گویی ماجرای استانداری مازندران هر روز رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد،از استاندار فعلی گرفته تا افراد سیاسی مشهور و حتی گمنام هایی که سعی دارند به زور رسانه خود را مطرح کنند،در این بین دست و پا زدن های ربیع فلاح و وابستگان سببی و نسبی او هم جالب است.

پس از گشت و گذار فلاح در تهران و دیدار با برخی از مسئولان ملی، ظاهرا تیم مشاوران فلاح به این نتیجه رسیده است تا از آخرین تیر در ترکش خود نیز استفاده کند، فلاح که با خانواده آقای هاشمی رفسنجانی نسبت فامیلی دارد و شنیده شده است که  در دور قبل هم با استفاده از همین روابط خویشاوندی توانسته بود دولتمردان را مجاب به انتخابش کند، دوباره به تکاپو افتاده است تا از اقوام خود برای ماندن بر مسند استانداری استفاده نماید.

ربیع فلاح این روزها تلاش جدی دارد تا در استان مازندران بماند و تلاش‌های خویش برای بقاء را به خاندان مرحوم هاشمی رفسنجانی کشاند، که حضور یاسر هاشمی در استان مازندران در آئین گشایش مدارس در اولین روز مهر در یکی از مدارس بهشهر، نشانه تلاش ربیع فلاح و تمسک ایشان به برگ برنده‌ای با برند هاشمی رفسنجانی است، که تشکیل جلسه مجمع نمایندگان مازندران جهت معرفی گزینه‌های احتمالی غیر از ربیع فلاح نشان داد که اعضای مجمع اصلاً تمایلی به ادامه مدیریت ربیع فلاح در استان مازندران ندارند.

اگر نیت فلاح دعوت از مسئولان ملی و خالی نبودن استان از دولتمردان در روز اول مهر بود، چرا از خانواده هاشمی و کسی که مسئولیت ملی ندارد استفاده کرده است؟

ظاهرا فلاح در تلاش است تا رضایت سیاسیون استان را از طریق نفوذ "خانواده آقای هاشمی" جلب نماید، نکته مهمی که بعید است با وجود فوت آیت الله رفسنجانی و تضعیف جایگاه سیاسی این خانواده محقق شود.

البته نکته منفی ماجرا این است که جنگ احزاب و گروه های سیاسی مازندران برای گزینش استاندار مطلوب بالا گرفته است و این شاید دستاویزی باشد برای یاسرهاشمی و بستگانش تا با این حربه ،ربیع فلاح را چند صباحی بیشتر بر کرسی استانداری بنشانند، فاجعه ای که اگر محقق شود باید فاتحه استان را خواند.

اما آنچه که افکار عمومی مازندران و مردم به دنبال آن هستند، مدیر کاربلد و کارآزموده و غیرجناحی و بومی است که بتواند فارغ از تنش‌های سیاسی پیگیر خواسته‌‌های به‌حق عامه مردم باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    يکشنبه 2 مهر 1396-18:44


    طلا که پاک است چه منتش به خاک است!!! آقای فلاح بهتر است به جای دست به دامان شده به اربابان بالاسری از قوه‌ تفکر و تدبیر خود در امور مربوط به خودتان استفاده میکردید و با نشان دادن خود در حیطه‌ی عمل کارنامه‌ای مثبت برای خود درست میکردید.این استان با شهرها و روستاهای خود نیازمند یک مدیر مدبر و با مسئولیت و لایق است که بتواند تکانی به آن دهد و گوشه‌ای از نابسامانی‌های آن را حل کند. بهتر نیست به جای درجا زدن و گود کردن زیر پایتان به فکر جایگزینی مناسب برای این سمت باشید؟؟؟؟