آخرین عناوین

يکشنبه 2 مهر 1396-9:32 کد خبر:45878

ضرورت پاسخگویی هیات غریب مدینه امیرکلا:

آیا جواد مقدم برای ۱۰ شب مداحی ۱ میلیارد قرارداد بسته است؟/تصاویر

سالهاست که اخبار تائید نشده‌ای از قیمت نجومی مداحان منتشر می شود، اما این مورد آخر آنهم در یک شهرستان که ۳۰ سال است نتوانسته یک کمربندی برای مردمش بسازد مایه خجالت است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت، انگار مهر قرار است ماه اخبار شوکه کننده باشد، در یک نمونه روزنامه نگار روزنامه قانون در توئیترش خبر داده که «جوادمقدم» از مداحان مشهور برای هر شب مداحی در هیات غریب مدینه امیرکلا 1میلیارد تومان دریافت کرده است، یعنی شبی ۱۰۰ میلیون!

وی همچنین مدعی شده که اسپانسر این هیات قاسم حسن زاده؛ مدیرعامل تیم خونه به خونه بابل است.

براساس این گزارش، مستقلا نمی توانیم این خبر را تائید کنیم و متاسفانه در تماس با باشگاه خونه به خونه هم پاسخی دریافت نکردیم، اما اگر این خبر صحت داشته باشد باید گفت: وای بر ما و وای بر محرم که چنین برخوردی با آن صورت می گیرد و به جای اینکه فصل عاشقی برای حسین(ع) باشد به فصل کاسبی از سفره حسین(ع) بدل می شود.

وقتی این خبر به تحریریه ما رسید، همگی شوکه شدند و به صرافت افتادن که صحت آن را جویا شوند که کاشف به عمل آمد، مداحی جوادمقدم در این هیات بابلی صحت دارد اما اینکه آیا چنین مبلغی را قرارداد کرده باشد به اثبات نرسید یا حداقل ما نتوانستیم آن را ثابت کنیم هرچند حتی طرح چنین مسئله‌ای نیز هنوز هم برای ما باورنکردنی است.

به گزارش خزرخبر، سالهاست که اخبار تائید نشده‌ای از قیمت نجومی مداحان در محرم و صفر منتشر می شود که عموما یا تکذیب می‌گردد یا بی جواب می‌ماند، اما این مورد آخر، آنهم در یک شهرستان که 30 سال است به خاطر بی پولی نتوانسته یک کمربندی برای مردمش بسازد مایه خجالت است.

انشاالله که این خبر صحت ندارد و تنها یک شایعه تلخ است وگرنه باید دید حکم سینه زنی و عزاداری در چنین مراسم لاکچری و خاصی چیست و اساسا رد وبدل شدن مبالغی در این اندازه چه ارتباطی با فرهنگ عاشورایی دارد.

امیدواریم هیات غریب مدینه امیرکلا هرچه سریعتر به این موضوع واکنش نشان دهند و پاسخی درخور به مردم و رسانه‌ها بدهند که آیا این حرف صحت دارد یا خیر؟ قاضی میان مردم، رسانه ها و هیات غریب مدینه هم خود امام حسین(ع) است و همه می دانیم در محضر آن امام مظلوم دروغ گفتن و حقیقت را کتمان کردن گناهی نابخشودنی است.

اگر روزنامه نگار قانون درست گفته باشد وای بر ما و اگر هم دست به پخش شایعه زده و از خودش حرفی را درآورده باید پاسخگوی افکارعمومی باشد که چرا مراسم عزاداری را به چنین شبهاتی آلوده است.

همه دعا می کنیم این فقط یک اشتباه لُپی باشد وگرنه بر فرض صحت آن دیگر چگونه می توان مردم فقیر و طبقه متوسط را که اصلی ترین بدنه عزاداری محرم و صفر هستند و با انواع مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند توجیح کرد،چه دلیل می توان آورد؟ شما بگوئید!

شما بگوئید که با  یک میلیارد تومان شکم چند یتیم، چند فقیر، چند زن سرپرست خانواده، چند کارگر بیکار و چند بی خانمان سیر می شود، شما بگوئید!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 25 مرداد 1399-10:56


    شرم آوره فقط همین ....

    • مسعودرستگار
      يکشنبه 17 آذر 1398-0:18


      سلام خدمت همه و خسته نباشید به کربلایی جواد مقدم عزیزو دوشت داشتنی همیشگی بنده حقیر..
      اینا همش شایعات و چرت و پرتی بیش نیست بقول خود آقا جواد هر کی داده بیاد بگه و بگیره
      ...
      قاضی خداست حرف مردم کف پاست...
      یاعلی مدد

      • عرفان
        چهارشنبه 12 مهر 1396-14:4


        واقعا که!!!! هیئت غریب مدینه امیرکلا واکنش نشان دادن و گفتن که دروغه و بعد از محرم از کسانی که این تهمت رو زدن شکایت میکنن!!! همینجوری تهمت بزنید واسه 10 شب 1میلیارد!!! بازیگرا هم انقدر پول نمیگیرن

        • رضا فرمانی
          جمعه 7 مهر 1396-14:2


          فقط میتونم بگم متاسفم اون مدیر عامل ...و هم متاسفم براش که به قصد خراب کردن جواد مقدم این چیزا رو انتشار میده بعد خود گوشیشو جواب نمیده

          • جواد
            چهارشنبه 5 مهر 1396-14:3


            این اخبارها همش چرته.اقا جواد عمرا همچین پولی گرفته باشه تاحالا و نخواهد گرفت...
            وای به حال شما اصحاب رسانه ک این تهمت هارو میزنین...
            قیامت زیاد دور نیس

            • محمد مهدی
              چهارشنبه 5 مهر 1396-12:41


              اولا انقدر زود قضاوت نکنید قاضی خداست دوما اقا جواد اگر پولی دریافت میکنن خرج هییت هفتگیشون میکنن یا علی

              • سه شنبه 4 مهر 1396-21:56


                علی لعنت الله

                • یا حسین
                  دوشنبه 3 مهر 1396-23:51


                  من با اینکه هوادارشونم ولی طرفداری نمیکنم و میگویم خبری هنوز تایید رسمی هم نشده چرا مورد بررسی قرار می دیدو به اقا جواد تهمت ناروا میزنید

                  • دوشنبه 3 مهر 1396-13:53


                    وقتی مداح سوار ماشین شاسی بلند ۸۰۰ تا ۱ میلیاردی بشه بنظر شما در روزهای اوج درآمد در سال چقدر بگیره؟
                    سند ماشین که موجوده.نیست ؟متاسفانه اسم امام حسین شده درآمد یه عده‌ای

                    • مهدی امیری
                      دوشنبه 3 مهر 1396-11:49


                      سلام باشخصیتی که ما از آقاجواد سراغ داریم بعید این حرف درست باشه کاش یاد بگیریم به همین راحتی قضاوت نکنیم ،قضاوت ودخالت دراین دستگاه کارمن وشمانیست

                      • رویا
                        يکشنبه 2 مهر 1396-18:4


                        مدت هاست که متاسفانه حسین (ع) و جانبازی و ایثار این سالار اهل دل دست مایه ای برای کسب درآمد اهالی نوحه سرا و سخنرانان در مجالس عزا و ... است. حال که محرم است و متاسفانه میدانی برای کسب و مال اندوزی عده‌ای که خود را نوکر حسین و اهل بیت معرفی کردند و درلباس دل سوختگان این حضرت جیبی بزرگ برای پرکردن دوخته‌اند