آخرین عناوین

يکشنبه 2 مهر 1396-8:21 کد خبر:45875

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل اعلام کرد:

ویلاسازی غیرمجاز در ارتفاع 2600 متری قله دماوند/معرفی متخلف به دستگاه قضا

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: ویلاسازی غیرمجاز در ارتفاع 2 هزار و 600 متری ضلع شمالی قله دماوند مشاهده شد و مالک متخلف به دستگاه قضا معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،بهمن صادق‌نژاد اظهار داشت: حفاظت از طبیعت و محیط زیست وظیفه همه افراد جامعه است و باید این موهبت الهی را به درستی به نسل‌های آینده تحویل دهیم.

وی با اشاره به بازدید از 10 واحد پذیرایی در حوزه آبریز هراز، افزود: در این بین به هفت واحد به علت عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی اخطاریه زیست محیطی داده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل با تأکید بر بررسی کارشناسان پایش این اداره به همراه رئیس دادگاه و دادیار بخش لاریجان مازندران برای اجرای بهتر مصوبات کارگروه شورای سلامت فرمانداری آمل در مورد حفاظت از رودخانه هراز، تصریح کرد: هراز طویل‌ترین حوزه آبریز مازندران است و باید مسائل و مشکلات زیست محیطی این رودخانه با سرعت حل شود.

این مسئول با بیان اینکه در پایش و بازدید از واحدهای حوزه هراز از دو واحد پرورش ماهی بازدید شد، گفت: در این بین به یکی از واحدها اخطاریه زیست محیطی داده تا در رعایت ملاحظات زیست محیطی توجه بیشتر داشته باشد.

صادق‌نژاد با اشاره به بازدید از واحدهای عرضه و فروش ماهی در محور هراز،از بازدید انجمن حافظان ماهیگیری لارکوه مستقر در دریاچه امامزاده علی خبر داد و گفت:بازدیدهای مستمر و هفتگی از منابع آلاینده رودخانه هراز انجام می‌شود.

وی با اشاره به شکار غیر مجاز یک راس گوزن ماده در منطقه حفاظت شده سیاه بیشه هراز طی روزهای گذشته، بیان کرد: متخلفان با بر جا گذاشتن تجهیزات و لاشه شکار از محل متواری شدند هر چند تحقیقات برای شناسایی آنها ادامه دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل با اشاره به گشت و کنترل روزانه در مناطق حوزه آمل، گفت: ویلاسازی غیرمجاز در ارتفاع 2 هزار و 600 متری ضلع شمالی قله دماوند مشاهده شده که مالک این بنا به دلیل تخلف زیست محیطی به دستگاه قضا معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :