آخرین عناوین

جمعه 31 شهريور 1396-17:41 کد خبر:45845

خطر در کمین فوتبال‌ دوستان قائم‌شهری:

احتمال ریزش سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر/خطر مرگ برای تماشاگران

رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر گفت: هر لحظه امکان ریزش جایگاه تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی وجود دارد، مسئولان در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،ورزش فوتبال در استان مازندران و به‌ ویژه قائم‌شهر، از جایگاه خوبی بهره‌مند است و طرفداران زیادی دارد، این علاقمندی گاهی تا آنجا ادامه دارد که تمام اعضای خانواده درگیر آن می‌شوند و تب فوتبالی و هواداری به جان همه می‌افتد و پیر و جوان هم ندارد.

چندسالی است که قائم‌شهر، در رشته‌های مختلف ورزشی پا را از سطح کشوری فراتر گذاشته و حرف نخست را در میادین جهانی و بین‌المللی می‌زند و این در حالی است که این افتخارات با کمترین امکانات ورزشی رقم می‌خورد و زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان همچنان ضعیف باقی مانده است.

فوتبال در شهر قائم‌شهر سابقه‌ای دیرینه‌ دارد و ورزشگاه شهید وطنی (شهنا سابق) در دهه ۲۰ توسط روس‌ها (شوروی سابق) در این شهرستان ساخته شد که هم‌اکنون بیش از 700 سال از عمر این ورزشگاه پیر می‌گذرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران، عشق مردم قائم‌شهر است و در رگ و خون آنان ریشه دوانده، به طوری که اگر از تک‌تک آنان بپرسید بزرگ‌ترین آرزوی شما چیست، به طور یقین صعود تیم نساجی به لیگ برتر یکی از آن آرزوهای بزرگ است که بیش از 24 سال بر دلل علاقه‌مندانش مانده است.

این عاشقان سر از پا نشناخته، زمانی که تیم محبوب‌شان بازی دارد، در هر شرایطی خود را به میعادگاه می‌رسانند تا با تشویق‌های پرشور خود، به بازیکنان دلگرمی دهند اما نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد و انگار کمی تعلل در آن صورت گرفته، وضعیت کنونی ورزشگاه پیر شهید وطنی و جایگاه تماشاچیان است که این روزها حال و روز خوشی ندارد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه دو سکوی چپ و راست جایگاه وی‌آی‌پی وضعیت خوبی ندارند، اظهار کرد:مکاتبات زیادی در این رابطه انجام دادیم و حتی دادستان هم برای بازدید آمد ولی هنوز جوابی نگرفتیم.

رضا درویشی افزود: کارشناسی که برای بازدید از سکوها آمد، معتقد است سکوهای سمت چپ و راست جایگاه وی‌آی‌پی در حال ریزش است.

وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست بودجه کرد اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداد.

رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر با بیان اینکه هر لحظه امکان خطر و ریزش جایگاه تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی وجود دارد، گفت: از مسئولان می‌خواهم تا در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند تا خدای ناکرده فاجعه ورزشگاه شهید متقی ساری در قائم‌شهر تکرار نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :