آخرین عناوین

چهارشنبه 28 تير 1396-12:23 کد خبر:44027

حاشیه‌ همایش تجلیل از سمن‌های مازندران:

ترک سالن توسط منتخبان شورای شهر قائم‌شهر

اولین همایش تجلیل از حامیان تنوع زیستی وسمن‎های مازندران در این اداره کل درحالی برگزار شد که به منتخبین مردم در این مراسم بی‌احترامی کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیترامروز، اولین همایش تجلیل از حامیان تنوع زیستی مازندران با حضور سازمان‌های مردم نهاد، فعالان محیط زیست، منتخبین مردم در شورای شهر و جمع کثیری از علاقمندان به محیط زیست در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

این همایش که برای اولین بار در مازندران برگزار شد از سمن‌های مردم نهاد دعوت کردند و 65 نفر از حامیان تنوع زیستی تمام شهرهای استان مازندران تجلیل شدند که اصل این همایش و خصوصا دعوت از منتخبین شورای شهر بسیار کار پسندیده‎ای بوده است.

در این همایش و در حرکتی ناپسند و قابل تامل درحالی‌که خود از منتخبین شورای شهر برای حضور در همایش دعوت کردند و در ابتدای مراسم لیستی برای صحبت در این مراسم با منتخبین هماهنگ کردند ولی در ادامه به یکباره تغییر موضع دادند و با بی‎احترامی، به منتخبین مردم اجازه صحبت ندادند.

منتخبین پنجمین دوره شورای شهر قائم‌شهر نیز بدلیل اهمیت بسیار زیاد محیط زیست و سمن‌های مردم نهاد در برنامه‌‌های شهری خود در این همایش حضور پیدا کردند ولی بعد از دیدن صحنه بی‌احترامی و تغییر موضع یکباره مدیرکل محیط زیست به نشانه اعتراض بصورت همزمان هر شش منتخب مردم قائم‌شهر این همایش را ترک کردند.

آقایان غلامرضا میرزایی، احسان اسماعیلی، محمدعلی شیرسوار، ایمان پوبامهر، مجید عباسی، محمد نصیرمتانی در این همایش حضور پیدا کردند و زمانی که برای تهیه لیست سخنرانان در مورد سمن‎ها نزد منتخبین رفتند آقایان اسماعیلی و شیرسوار برای سخنرانی و اعلام نظر در مورد سمن‌ها و محیط زیست قائم‎شهر اعلام وقت کردند که از اجرای این سخنرانی جلوگیری کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :