آخرین عناوین

سه شنبه 27 تير 1396-9:9 کد خبر:44011

انتقاد نمایندگان مازندران در مورد انتقال آب:

طرح انتقال آب دریای خزر وجهه قانونی ندارد/ جلوی انتقال آب دریای خزر را خواهیم گرفت

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح موضوعاتی ازجمله انتقال آب دریای خزر به سمنان وجهه قانونی ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ولی‌الله نانواکناری درباره طرح انتقال آب دریای خزر اظهار داشت: انتقال آب دریای خزر به سمنان از برنامه ششم توسعه حذف شده و جایگاهی ندارد و طرح این‌گونه موضوعات وجهه قانونی ندارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان شایعه است، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و نباید این مسائل طرح شود؛ چرا که مردم و نمایندگان مازندران مخالف این موضوع هستند.

نانواکناری در پایان با اعلام اینکه تجربه تلخ دریاچه ارومیه نباید برای دریای خزر تکرار شود، گفت: با این کار شوری آب دریای خزر بالا می‌رود و مسائل زیست محیطی منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

براساس این گزارش،نماینده مردم ساری و میاندورود اظهار کرد: موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان بحث تخصصی بوده که این اقدام کاملاً اشتباه است.

وی ادامه داد: بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان در دولت گذشته توسط رئیس‌جمهور مطرح شد که اتفاقی در این زمینه نیفتاد؛ چرا که حرف ما منطقی و عقلانی است و همواره در مقابل نظرات احساسی عقلانیت حاکم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد، گفت: به‌صورت جدی جلوی این کار را خواهیم گرفت؛ چرا که عواقب زیست‌محیطی بسیاری به همراه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :