آخرین عناوین

شنبه 24 تير 1396-10:19 کد خبر:43966

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

غرق شدن 15 نفر در دریای مازندران/ مردم خفگی در آب را جدی بگیرند

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: 15 نفر از ابتدای طرح‌های سامان‌دهی در دریای مازندران غرق شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، نقی کریمیان اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح‌های سامان‌دهی در دریای مازندران 15 مورد غریق داشتیم با بررسی‌های به عمل آمده متأسفانه 10 نفر مربوط به بخش‌های خصوصی هستند که نشان‌دهنده این مهم است که تعهدات خود عمل نکردند ما پیگیر تجهیز این مناطق هستیم تا شاهد مشکلی برای هم‌وطنان نباشیم.

وی با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 765 نفر نجات‌یافته تاکنون به ما اعلام شده است، اضافه کرد: 480 کیلومتر نوار ساحلی داریم که 375 کیلومتر، قابل دسترس برای مردم است و 375 نقطه ثبت شده حادثه‌خیز داریم.

*فردی 5 بار بعد از نجات در دریای مازندران غرق شد

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه 920 ناجی غریق در سواحل مازندران مستقر هستند، افزود: انتظار داریم مردم همکاری بیشتری با ناجیان غریق داشته باشند که به توصیه‌ها و هشدارها کمتر توجه می‌کنند، به گونه‌ای که فردی را داشتیم که پنج بار نجات یافت و غرق شدند که این موضوع نشان‌دهنده بی‌توجهی افراد به توصیه‌های ناجیان غریق است.

کریمیان با تأکید بر اینکه موضوعی دیگر اینکه مردم خفگی در آب را جدی بگیرند، تصریح کرد: همچنین شنا در شب اصلاً انجام نشود، چرا که گروه امداد و نجات اصلاً حضور ندارند.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است مسافران سفر خوبی را تجربه کنند که این امر مستلزم همکاری همه افراد است تا به این مهم دست یابیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :