آخرین عناوین

شنبه 24 تير 1396-8:35 کد خبر:43963

کوتاه و گویا اما مسئولان بخوانند:

جای خالی مسئولان فریدونکنار در راهپیمایی عفاف و حجاب/ باز هم مردم از مسئولان جلوتر بودند!

بی‌توجهی به مسئله حجاب از سوی مسئولان به ویژه مسئولان دولتی نشان‌دهنده ولنگاری فرهنگی تا پایین‌ترین سطوح دولتی است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بصیرنیوز، همزمان با روز ملی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و راهپیمایی علیه بی‌حجابی در سراسر استان مازندران و همچنین در شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

اما آن چیزی که در راهپیمایی شهرستان فریدونکنار مورد تعجب همگان شده بود و فکر هر بیننده‌ای را درگیر این موضوع می‌کرد، عدم حضور مسئولان ارشد فریدونکنار اعم از نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و بخشداران در راهپیمایی سراسری عفاف و حجاب بود.

عدم حضور مسئولان فریدونکناری در این راهپیمایی درحالی است که این مدیران در جشن‌ها و همایش‌هایی که شاید اولویت دهم شهرستان باشد حضور پیدا می‌کنند اما در مورد مسئله حجاب که یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز به ویژه در فریدونکنار است بی‌توجه هستند.

بی‌توجهی به مسئله حجاب از سوی مسئولان به ویژه مسئولان دولتی نشان‌دهنده ولنگاری فرهنگی تا پایین‌ترین سطوح دولتی است و در حالی که این افراد باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند اما با عدم حضور در چنین تجمعاتی از آن شانه خالی می‌کنند.

آنطور که به نظر می‌رسد این مسئولان با فاصله گرفتن از مسائل ارزشی به دنبال منافع سیاسی هستند و با جایگزین کردن کارهای روزمره به جای مطالبات مردمی به دنبال اطاعت از مدیران خود برای بقا در پست‌های مدیریتی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :