آخرین عناوین

جمعه 23 تير 1396-14:54 کد خبر:43956

قابل توجه مسئولان:

سیبل غیرت شمال در معرض هدف پیکان هنجارشکنان

چرا ارشاد اسلامی استان تاکنون با هنجارشکنی رسانه‌ای و مطبوعاتی برخورد نکرده تا در هفته عفاف و حجاب اینگونه به مردم باغیرت‌مان جسارت نشود؟!


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ،در هفته عفاف و حجاب و در تابستان، که عده‌ای به بهانه گرما بدحجابی خود را توجیه می‌کنند، دختران و بانوان محجبه و عفاف‌مند مازندران با راهپیمایی گسترده، رعایت حجاب و مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی را خواستار شده‌اند، یکی از جراید مازندران، که در سه استان شمالی توزیع می‌شود، با قرار دادن عکس یک زن بازیگر و درج تیتر تحریک‌کننده، غیرت شمالی‌ها را مورد هدف قرار داد و نوشت: "زن زیبا درشمال هم مشتری دارد؟".

حتی اگر با پیش‌فرض خوشبینانه به این خطای فاحش بنگریم، باید به برخورد ناشیانه و غیرحرفه‌ای این نشریه انتقاد جدی کرد و ارشاد استان نیز حسب وظیفه قانونی خود باید با برخورد قاطع، نشان دهد که موضوع عفاف و حجاب برای این دستگاه راهبردی و حساس است.

این اولین بار نیست و انشاءالله آخرین بار باشد که عدم نظارت دقیق بر حوزه رسانه‌ها بویژه مطبوعات استان، بسیاری از خطوط قرمز نظام اسلامی نادیده گرفته می‌شود و عده‌ای معدود حتی بین همکاران رسانه‌ها به خود اجازه عبور از هنجارها را می‌دهند.

عدم نظارت بر فضای مجازی، نه در مازندران که در کل کشور از وضعیت رقت‌باری برخوردار است و دولت باید با اعتقاد قلبی به وظائف قانونی خود در حفظ حریم اخلاق و خانواده، که بدحجابی و بی‌حجابی و ترویج بی‌حیایی رابطه مخربی با اساس دوام و قوام خانواده دارد، عمل کند.

واما در این میان، وظیفه قوه قضائیه به‌عنوان مدعی‌العموم، که باید حافظ سلامت جامعه در رهگذر اجرای قوانین باشد، به قوت و قدرت خود باقی است و باید دید این قوه در این موضوع چه اقدامی انجام خواهد داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :