آخرین عناوین

پنجشنبه 22 تير 1396-9:40 کد خبر:43949

معاون شهردار ساری اعلام کرد:

شهرداری ساری مجری طرح‌های اوقات فراغت مرکز مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ساری گفت: شهرداری ساری مجری طرح‌های اوقات فراغت مرکز مازندران شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري،محمد محبوب معاون شهردار ساری اظهار داشت: این معاونت با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کند، شهروندان از اوقات فراغت خود استفاده بهینه داشته باشند.

وی افزود: فراغت در شهرهایی که جمعیت جوان و پویا دارند، باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا از این ظرفیت در مسیر درست استفاده شود.

محبوب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهروندان را از اهداف تیم مدیریت شهری دانست و افزود:این معاونت در تلاش است تا با برنامه‌ریزی‌های مدون نشاط معنوی شهروندان در کنار نشاط اجتماعی آنان را فراهم آورد.

وی گفت: جشنواره تابستانه اوقات فراغت 20 در20، در قالب جشنواره بازی کودک در شهر رویایی با انجام بازی‌های کودکانه پازل، مار و پله، دومینو، لیوان چینی، نقاشی، گِل بازی در گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

محبوب افزود: جشنواره تابستانه اوقات فراغت از 20 تیرتا 20 شهریور به صورت مستمر و با رویکرد فرهنگی اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه‌ها از طریق پرتال شهرداری ساری و یا شماره تلفن‌های 33363188 و 33363177 دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره تماس بگیرند.

کلانشهر ساری مرکز مازندران بیش از 450 هزار نفر جمعیت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :