آخرین عناوین

چهارشنبه 21 تير 1396-8:58 کد خبر:43938

آقای مدیرعامل بندر! برخورد گزینشی با رسانه‌ها سودی ندارد

پیشنهاد می‌شود که مدیران و مشاوران رسانه‌ای بندر امیرآباد برای فعالیت و پویایی این بندر از رسانه‌ها واهمه‌ای نداشته و تاب حقایق و انتقاد را داشته باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رسانه‌ها بهترین ظرفیت برای بیان قابلیت‌ها و گاهی نارسایی‌ها در حوزه‌های مختلف هستند که بسیاری از مدیران به این ظرفیت چندان توجه نکرده و سعی در نادیده‌انگاری آن دارند.

28 دی ماه 95 مدیرعامل بندر امیرآباد در نشست خبری با حضور تعدادی از رسانه‌های استان برخی از برنامه‌های دهه فجر و نیز ظرفیت‌های این بندر را تشریح کرد و از کاهش میزان صادرات کالا از این بندر صحبت به میان آورد.

عدم استفاده مناسب از ظرفیت بندر امیرآباد توسط مدیران استان و سرمایه‌گذاران کالاها و خدمات، یکی از دغدغه‌های مدیرعامل بندرامیر آباد در این نشست خبری بود که خبرگزاری فارس به خوبی این موضوع را پوشش داد.

در این خبر «کاهش میزان صادرات از بندرامیرآباد» تیتر شده بود که ظاهراً به مذاق آقای مدیرعامل خوش نیامد و سیاست کم‌لطفی از سوی این مدیر نسبت به خبرگزاری فارس و چند رسانه دیگر اتخاذ شد تا جایی که آنها در نشست بعدی خود در دعوت از رسانه‌ها به‌صورت گزینشی برخورد کردند.

پیشنهاد می‌شود که مدیران و مشاوران رسانه‌ای بندر امیرآباد برای فعالیت و پویایی این بندر از رسانه‌ها واهمه‌ای نداشته و تاب حقایق و انتقاد را داشته باشند.

بندر امیرآباد یک ظرفیت اقتصادی مناسب است که از آن استفاده نمی‌شود، اینکه مدیران استانی از این ظرفیت استفاده نمی‎کنند حقیقتی است که باید بیشتر و بیشتر درباره آن نوشت که چرا از این ظرفیت ملی و بین‌المللی برای توسعه صادرات و یا حتی واردات کالا به خوبی استفاده نمی‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :