آخرین عناوین

چهارشنبه 14 تير 1396-11:3 کد خبر:43843

بالاخره وزارت کشور تصمیم نهایی را اعلام کرد:

تایید انتخابات شورای اسلامی شهر ساری/پرونده انتخابات مازندران بسته شد

انتخابات شورای شهر ساری تایید شد.


به گزارش خزرخبر، براساس آخرین شنیده ها از منابع موثق، پس از مدت ها و با بررسی همه جانبه شکایت ها و گزارش ها بالاخره انتخابات شورای شهر ساری تایید شد.

براساس این گزارش، امروز در جلسه ای که تشکیل شد و با بررسی همه جانبه موارد و با حضور مسئولین مربوطه، صحت انتخابات شورای شهر ساری تایید شد.

به گزارش خزرخبر، نشست تعيين تكليف انتخابات شورای شهر ساری،ساعت 8:30 صبح در محل کمیسیون شوراها امروز آغاز شد.

گزارش هیئت اجرایی انتخابات ساری به کمیسیون و هیئت نظارت بر انتخابات ارائه شد ولی اداره کل دادگستری استان مازندران صحت تخلفات گسترده در انتخابات ساری را تایید نکرد!!!

علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی ، نمایندگان ساری و میاندورود به جلسه هیئت نظارت بر انتخابات وارد شدند، لقمانپور سخنگوی نامزدهای معترض وارد جلسه شد و توضیحات و مستندات خود را ارائه کرد.

اعضای هيئت مركزی نظارت ( آقایان شريعت نژاد و يوسفيان ملا) به اتفاق آرا در جلسه حاضر شدند.

براساس این گزارش، علیرضا یونسی اظهار کرد: هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور صحت انتخابات شورای شهر ساری مرکز این استان را مورد تایید قرار داد.

وی افزود: هیات مرکزی نظارت صحت انتخابات را با ترکیبی که پس از شمارش آراء مشخص شده بود را تایید کرده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران هرگونه جابه‌جایی در اسامی منتخبان شورای شهر ساری را رد کرد و گفت: با این روند پرونده انتخابات سال 96 شورای شهر ساری و سلمان‌شهر بسته شده است.

پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شهر ساری مرکز مازندران به دلیل شکایت برخی از داوطلبان پرونده به هیات نظارت ارسال شد که پس از بررسی پرونده شکایت در هیات نظارت مرکزی صحت انتخابات تایید شده است.

شهر ساری در این دوره 9 عضو شورای اسلامی دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :