آخرین عناوین

جمعه 9 تير 1396-14:17 کد خبر:43766

ظهر امروز صورت گرفت:

حریق در جنگل‌های قائم‌شهر/مأموران آتش‌نشانی در حال مهار آتش‌ هستند

سرپرست سازمان آتش نشانی قائم شهر از آتش سوزی گسترده در جنگل روستای تلوک و کوتنای این شهرستان خبرداد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا،جعفر امینی درباره آتش سوزی اتفاق افتاده در جنگل های  شهرستان قائم شهر اظهار داشت: آتش سوزی در جنگل های قائم شهر اتفاق افتاده و در ساعت11 و سی دقیقه ظهر جمعه این خبر به سازمان آتش نشانی قائم شهر اعلام شد،این آتش سوزی از زمین زراعی یا گندمزار شروع شده و به جنگل تلوک و کوتنا قائم شهر رسید.

سرپرست سازمان آتش نشانی قائم شهر گفت: حجم آتش سوزی سنگین بوده و همه ایستگاه های آتش نشانی قائم شهر به محل حادثه اعزام شدند، با توجه به گزارشات رسیده از مرکز پیام این آتش‌سوزی که از زمین کشاورزی شروع شده  و به جنگل رسیده و  در حال گسترش است.

وی افزود: با توجه به فصل گرما آتش زدن ضایعات محصولات زراعی و پاکسازی زمین کشاورزی توسط کشاورزان موجب گسترش آتش سوزی و سرایت به جنگل شده که خسارات جبران ناپذیر به وجود آورده است.

امینی بر گفت: با توجه به اینکه دامنه آتش سوزی به روستای کوتنای قائم شهر نیز رسیده است، از ۵ ایستگاه آتش نشانی در قائم شهر خودرو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پنج خودروی سنگین آتش نشانی و حدود 25  نیروی آتش نشان برای اطفای حریق در محل مستقر هستند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قائم شهر افزود: دو دستگاه خودروی سنگین آبرسانی شهرداری قائم شهر به همراه 20 نیروی انسانی نیز به منطقه اعزام شدند.

امینی بر خاطر نشان کرد: دو دستگاه خودروی آبرسان از شهرداری ساری  نیز به محل حریق اعزام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :