آخرین عناوین

يکشنبه 7 خرداد 1396-10:29 کد خبر:43293

شهردار منطقه یک ساری خبر داد:

بلوار داراب زيباتر مي شود

شهردار منطقه یک ساری گفت: بلوار داراب ساری زیباتر می شود.


به گزارش خزرخبر، بصیرت افزود:اجراي فاز دوم پروژه زيرگذر پيش ساخته بلوار داراب به پل گردن مشكل ترافيكي منطقه را بيش از گذشته تسهيل خواهد كرد.

وی  طي گزارشي از اجراي فاز دوم پروژه زيرگذر بلوار داراب به پل گردن، اظهار داشت:اين پروژه يكي از تقاطع هاي غير همسطح ساري است كه در يكي از كليدي ترين و نقاط ترافيكي ساري در حال اجر است.

بصیرت خاطر نشان کرد: اجراي فاز دوم زيرگذر پيش ساخته بلوار داراب با نظارت دفتر فني شهرداري منطقه یک در سريعترين زمان ممكن در حال ساخت و تكميل است.        

شهردار منطقه يك شهرداري ساري همچنین تصریح کرد: اين پروژه در نزديكي پل كابلي داراب تردد و ارتباط شهروندان از جنوب شهر و شمال شهر ساري را بيش از گذشته خواهد كرد.

وي گفت:اين پروژه وساير پروژه هاي شهرداري ساري با بهره گيري از نيروهاي بومي و جوان و مديريت شهردار پرتلاش ،توانسته گامي موثر در جهت رشد و توسعه شهر ساري بردارد.        

بصيرت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ترافيك در اين منطقه خاطرنشان كرد: هم اينك اين پروژه به سرعت در حال اجرا است كه بايد فضاي تسهيل عبور و مرور و كاهش ترافيك براي مردم اين منطقه و ديگر شهروندان فراهم شود.    

شهردار منطقه يك شهرداري ساري با بيان اينكه مردم در محدوده بلوار داراب تا اتمام پروژه هاي اين منطقه شكيبا باشند با اشاره به بار ترافيكي در اين منطقه اظهار داشت: ساخت زيرگذر در منطقه پل گردن از ديرباز يكي از مناطق ترافيك خيز شهر ساري بوده است كه همين موضوع باعث شد تا به دستور شهردار ساري اجراي پروژه در دستور كار قرار گيرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :