آخرین عناوین

يکشنبه 7 خرداد 1396-8:27 کد خبر:43289

انتقاد رئیس انجمن بیماران ام اس استان مازندران:

رسانه‌ها در بیان مشکلات بیماران خاص کم‌کاری می‌کنند

رئیس انجمن بیماران ام اس استان مازندران با اشاره به مشکلات عدیده بیماران ام اس گفت: رسانه‌ها در بیان مشکلات بیماران خاص کم‌کاری می‌کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمود عابدینی با انتقاد شدید از بی‌مهری صدا و سیمای استان نسبت به برنامه‌های روز جهانی ام اس و عدم اهتمام به مشکلات این بیماران دردمند و نیازمند توجه اظهار داشت: با هیچ زبان و قلمی نمی‌توانیم این بی مهری سوال برانگیز رسانه ملی را توصیف کنیم.

وی با اشاره به عضویت بیش از سه هزار نفر در انجمن بیماران ام اس استان، افزود: متاسفانه با بی توجهی برخی از مسئولان و بی‌اعتنایی رسانه‌های ارتباطی به ویژه رسانه ملی در حوزه مازندران، بیماران ام اس با چالش‌ها و مشکلات عدیده ای روبه‌ رو هستند.

عابدینی گفت: حداقل انتظار از صدا و سیمای مرکز مازندران تدارک ویژه برنامه‌ای برای روز جهانی ام اس بوده است.

رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران  گفت: متاسفانه همه روزه شاهد هستیم رسانه ملی برای تبلیغ برنامه‌های بی‌محتوا ساعت‌ها وقت می‌گذارد اما از پرداختن به مشکلات بخش قابل توجهی از بیماران صعب‌العلاج  که تقویت عنصر امید و نشاط در این بیماران شرط مهم کنترل بیماری است کمترین زمان را تخصیص نمی‌دهد.

وی گفت: انجمن بیماران ام اس مازندران تشکیلاتی کاملا خیریه و عام‌المنفعه بوده که با مسئولیت‌ پذیری شماری از انسان‌های نوع دوست و با هزینه خیران نیک سیرت اداره می‌شود و خدمات مورد نیاز و در حد مقدورات را به بیماران ام اس ارائه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن بیماران ام اس مازندران گفت: افتخار بنده به‌عنوان پزشک متخصص مغز و اعصاب که خادم همنوعان دردمندی هستم که روشن نگهداشتن بذر امید و نشاط در وجود این افراد را وظیفه انسانی خود می‌دانم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهم کرد.

وی بیان کرد: اما از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی انتظار داشتیم که در این مسیر انسانی و اخلاقی حامی ما باشند و به جای پرداختن به ده‌ها برنامه بی محتوا و غیرضروری ، اندکی از وقت رسانه ای را که خوشبختانه عنوان پرطمطراق ملی را یدک می کشد.

عابدینی با اشاره به اینکه نگاه ما در انجمن بیماران ام اس مازندران هرگز سیاسی و یا انتفاعی نبوده و نیست، تصریح کرد: انتظار نداریم رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نیز ما را با عینک سیاسی ببینند.

وی خرید ساختمان برای استقرار انجمن بیماران ام اس استان را گامی مهم و افتخارآمیز توصیف کرد و گفت: با پیگیری او از محل بودجه مازاد برگزاری کنگره جهانی ام اس محقق شد.

عابدینی گفت: معتقدم هر اقدامی که در جهت توانمندسازی بیماران ام اس و تزریق امید و نشاط به زندگی این افراد انجام می‌شود وظیفه ذاتی، انسانی و اخلاقی ما بوده و هیچ منتی از این بابت برکسی نداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :