آخرین عناوین

جمعه 5 خرداد 1396-13:1 کد خبر:43262

منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار:

کثیف‌ترین انتخابات فریدونکنار را در دوره‌ پنجم شوراها شاهد بودیم

منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار گفت: پرچالش‌ترین، بدترین و کثیف‌ترین انتخاباتی که تجربه کردم، انتخابات فریدونکنار در دوره پنجم بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بصیرنیوز، سیدجواد قاسمی منتخب مردم فریدونکنار در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در جمع مردم این شهرستان در مسجد بقیه‌الله، اظهار کرد:از عملکرد شورای چهارم دفاع می‌کنم البته ضعف‌هایی وجود داشت که امیدواریم با ورود این منتخبان پوشش داده شود.

وی با انتقاد از عملکرد هیئت‌ نظارت فریدونکنار بر انتخابات، افزود: پرچالش‌ترین، بدترین و کثیف‌ترین انتخاباتی که تجربه کردم در دوره پنجم بود.

عضو شورای شهر فریدونکنار تصریح کرد: در این انتخابات بحث دارا و ندار مطرح بود و بسیاری از افراد واقعا کار کردن اما چون ابزار و پول نداشتن به حق خود نرسیدند.

قاسمی با اشاره به اینکه تخلفات بسیاری در انتخابات شوراها انجام شد، گفت: از ساعت ۱۱ صبح در خیابان‌ها شاهد خرید و فروش رای بودیم و فیلم‌های بسیاری از تخلفات موجود است که شهر کشش آن را ندارد.

وی یادآور شد: افرادی از بندر ترکمن و گنبد در پای صندوق‌های رای انتخابات شورای شهر فریدونکنار دیده شدند و مشخص نیست کسی که با این کارها وارد شورا می‌شود چگونه می‌توانند به نفع مردم گام بردارند.

عضو شورای شهر فریدونکنار تاکید کرد: تمامی این تخلفات به دلیل عدم مدیریت انتخاباتی و نظارتی بود.

قاسمی اظهار کرد:در انتخابات رقابت لازم است اما از الان دیگر رفاقت و انسجام برای پیشرفت کار لازم است.

وی خاطرنشان کرد:کسانی که تا الان بازیگردان انتخابات بودند، از این لحظه باید در حاشیه قرار بگیرند و بازی باید به اعضای شورا واگذار شود.

عضو شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه در شورا انتخاب شهردار بسیار مهم است، تصریح کرد:در موضوع انتخاب شهردار چالش‌هایی به وجود می‌آید.

قاسمی با اشاره به اینکه حضور مستمر در مساجد و ارتباط با مردم از برنامه‌های اصلی من است، گفت:هر ۶ ماه در مساجد گزارش ۶ ماهه می‌دهم.

این منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار خاطرنشان کرد: هیچ تقلبی نکردم و هیچ گروهی به غیر از جوانانی که برای آن‌ها زحمت کشیده بودم پشت سر من نبودند.

قاسمی در پایان با اشاره به هزینه‌های تبلیغات خود، اظهار کرد: مبلغ ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان که تمامی آن از هزینه شخصی بود خرج تبلیغات شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :