آخرین عناوین

پنجشنبه 4 خرداد 1396-16:39 کد خبر:43255

بخشدار امامزاده عبدالله آمل خبر داد:

پیدا شدن دومین فرد مفقود شده در جنگل‌های آمل

بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: دومین فرد مفقود شده در جنگل‌های آمل که روز گذشته گرفتار طبیعت شد ساعتی قبل نجات یافت و عملیات جست‌وجو پایان یافت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،یحیی عسگری‌پور اظهار داشت:دومین فرد مفقود شده در جنگل‌های بخش امامزاده عبدالله آمل بعد از ظهر امروز پیدا شد.

وی افزود: نورالله علیزاده اهل محمودآباد حدود ساعت 13 و 30 دقیقه امروز با تلاش مأموران آتش‌نشانی، هلال احمر، پاسگاه انتظامی،عوامل بومی و محلی، محیط زیست و دهیاران از خطر مرگ جان سالم به در برد.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل با اشاره به اینکه این فرد به همراه دیگر همشهری خود از روز گذشته در جنگل‌های انبوه بخش امامزاده عبدالله مفقود شدند، خاطرنشان کرد:علیزاده به دلیل سقوط از ارتفاعات جنگلی دچار شکستگی اعضای بدن شده و وضعیت وخیم دارد ولی از خطر مرگ جان خود را به در برد.

این مسئول با اعلام اینکه این فرد هم‌اکنون توسط عوامل هلال احمر در حال انتقال به مراکز درمانی و بیمارستانی است، گفت:علیزاده 48 سال سن دارد و ظهر روز گذشته به همراه دیگر همشهری خود در ارتفاعات صعب‌العبور بخش امامزاده عبدالله آمل مفقود شد.

عسگری‌پور با اشاره به اینکه این دو فرد در ارتفاعات لاکوه مسیر اندوار به نشل که از مناطق سخت با جنگل‌های انبوه، محیط کوهستانی و صعب‌العبور گم شدند، گفت: یک فرد از دو فرد مفقود شده محمودآبادی شب گذشته با استفاده از روش ردیابی و عملیات تجسس نجات یافت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :