آخرین عناوین

پنجشنبه 4 خرداد 1396-13:35 کد خبر:43254

ظهر امروز صورت گرفت:

حضور اعتراضی جمعی از کاندیداهای شورای شهر رویان در فرمانداری نور

تعدادی از کاندیداهای شورای شهررویان به‌منظور اعتراض به روند برگزاری انتخابات در دفتر فرماندار شهرستان نور حاضر و مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ظهر امروز تعدادی از کاندیداهای دوره پنجم شورای شهر رویان که به صحن شورا راه نیافتند با حضور در فرمانداری شهرستان نور به روند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی از جمله خرید و فروش رأی، ورود آرای وارداتی و حضور افراد غیر از سایر شهرستان‌ها و دادن رأی به کاندیداهای خاص و عدم نظارت کافی دستگاه‌های نظارتی از جمله هیأت‌های اجرایی و نظارت بر روند انتخابات اعتراض داشته و خواستار پیگیری موضوع و پاسخ منطقی و قانع کننده شدند.

این تعداد از کاندیداها با تأکید بر پیگیری حقوق خود و سایر شهروندان در انتخابات جمعه گذشته از مسئولان خواستند تا در این‌باره مانند قبل از برگزاری انتخابات و تأیید صلاحیت کاندیداها و تبلیغات موضوع تخلفات را پیگیری و پاسخگوی افکار عمومی و کاندیداهایی که به سبب رای پاک نتوانستند آرای لازم را کسب کنند باشند.

کاندیداهای حاضر در دفتر فرماندار شهرستان نور در انتظار دیدار با فرماندار یا معاون وی برای پاسخگویی و اعلام نتیجه اعتراضات و شکایات بودند و قرار بود پس از آن به دفتر امام جمعه شهرستان نور نیز مراجعه کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :