آخرین عناوین

يکشنبه 10 ارديبهشت 1396-9:36 کد خبر:42913

خبرگزاری فارس گزارش می‌‌دهد:

فساد در گام اول؛ هزینه‌ کردهای بی‌پروا توسط کاندیداهای شورا

افرادی که برای رسیدن به صندلی شورای شهر سر از پا نمی‌شناسند و از هر نوع هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند،اما سؤال اینجاست در صورت پیروزی ، چه چیز عاید این افراد خواهد شد.


خزرخبر: با توجه به نزدیک شدن به 29 اردیبهشت ‌ماه روز انتخابات، در حالی که مردم همراه و همگام با مسئولان و فعالان سیاسی در انتظار این روز سرنوشت ‌ساز هستند اما متأسفانه شاهد فعالیت‌های غیرقانونی توسط برخی از کاندیداهای شورا هستیم که بلافاصله بعد از تأیید صلاحیت شدن با خیالی راحت به امور خود می‌پردازند.

هر یک از کاندیداها برای جلب آرای مردمی اقدام به برگزاری جلسات و گردهمایی‌های انتخاباتی کرده که ضمن معرفی و اعلام سوابق کاری و تحصیلی خود، برنامه‌ها و طرح‌های مد نظرشان را برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر بیان می‌کنند.

ادعاهای مضحک بعضی از کاندیداها با شعار خدمت به مردم در حالی مطرح می‌شود که این افراد برای کسب آرا، سفره‌های رنگین و هزینه‌های هنگفتی متقبل می‌شوند،هزینه‌هایی که بی ‌شک روزی باید از جیب مردم تصاحب شود.

افرادی که برای رسیدن به صندلی شورای شهر سر از پا نمی‌شناسند و از هر نوع هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند، متوسل به پول شده و با خریدن افراد، ضعف‌های خود را می‌پوشانند.

سؤال اینجاست که در صورت پیروزی در انتخابات، چه چیز عاید این افراد خواهد شد که اینگونه بی‌پروا هزینه می‌کنند، آیا تاکنون کودکان گرسنه را نمی‌دیدند و از مشکلات مالی جوانان باخبر نبودند که حال کمک‌های بلاعوض پرداخت می‌کنند و صدها موارد دیگر.

نکته حائز اهمیت سادگی مردمانی است که با اندک تحفه‌ای، مصلحت جامعه را نادیده می‌گیرند، مردم ما باید بدانند که برای انتخاب کاندیدای اصلح، کارآمدی، تخصص، تعهد و پایبندی به ارزش‌های دینی لازم است، تنها با این فاکتورها می‌توان همسو با منویات مقام معظم رهبری، گام‌های مثبتی برای توسعه کشور و منطقه برداشته شود تا شاهد رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... در جامعه‌ باشیم.

مردم باید بدانند انتخاب نادرست سبب خواهد شد تا افراد کارآمد از صحنه عمران و توسعه کنار گذاشته شده و عده‌ای فرصت‌طلب بر اریکه قدرت تکیه زنند و در واقع رأی ما به این افراد، تأیید عملکرد شنیع و خیانت ‌باریست که از آن مطلعیم.

مردم باید بدانند که این دسته افراد، بیش از آنکه دل‌شان به حال ما بسوزد، به فکر کسب درآمد خود هستند وگرنه تنها در بزنگاه انتخابات رقت قلب به سراغ‌شان نمی‌آمد و دلتنگ ما نمی‌شدند.

امید است مردم با حضور پرشور در انتخابات نقش‌آفرینی کنند و با انتخاب اصلح خود گام‌های مؤثری در توسعه کشور بردارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :