آخرین عناوین

پنجشنبه 31 فروردين 1396-8:47 کد خبر:41799

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اعلام کرد:

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به نام‌نویسی 18 هزار مازندرانی برای کاندیداتوری انتخابات شوراها، از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در هشت شهر استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، علیرضا یونسی رستمی، در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خان طومان و شهدای اسلامی، انقلاب اسلامی و مدافع حرم اظهار داشت: تا زمانی که حیات در این عالم است شهدا هستند و این عزیزان برای رضای خدا به جنگ با ظالمان رفتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه درشهرستان آمل کارهای بزرگی در طی چهار سال دولت تدبیر و امید انجام شد، ادامه داد: دولت در تبلیغات مظلوم واقع شده است و مردم باید بدانند که خدمتگذارانشان چقدر زحمت می‌کشند.

یونسی با بیان اینکه در این شهرستان اجرای طرح هادی در ۱۷۱ روستا، چهار بانده کردن محور هراز به طول ۲۰ کیلومتر به ارزش سه هزار میلیارد ریال، چهار بانده کردن محور آمل به بابل و به ‌سازی آسفالت روستایی و شهری انجام شد، ادامه داد: ۵۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در طول چهار سال در آمل هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در سال گذشته ۴۰۰ مدال رنگارنگ در میادین مختلف کسب کرد، ادامه داد: مازندران تنها استانی در المپیک ریو بود که سیزده سهمیه در المپیک داشت.

یونسی با بیان اینکه ۳۹ درصد از مدال ایران را مازندران در المپیک ریو کسب کرد، افزود: همه اینها، با تلاش و بسیار زیاد به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه مازندران در انتخابات هیچ نقطه کوری ندارد، افزود: پهنای باند اینترنت استان در ارتباطات ظرفیت عظیمی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در شهرستان آمل ۵۵۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای تولید و اشتغال پرداخت شد، ادامه داد: به همین میزان از مشکلات کاسته شد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت، از ساماندهی بیش از پنجاه هزار نیروی انسانی در استان در ایام انتخابات خبر داد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۹۷۷ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آمل ثبت نام کردند، ادامه داد: هزار و ۷۸۰ داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستا و ۱۹۷ داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهرهای آمل ثبت نام کردند که ۱۴ نفر تا به امروز انصراف دادند.

یونسی از افزایش صد در صدی داوطلبان در تحصیلات کارشناسی ارشد نسبت به دوره‌ی گذشته خبر داد و افزود: به ازای هر ۱۸۰ نفر در مازندران، یک نفر داوطلب انتخابات در شورای اسلامی شهر و روستا شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه اعضای اصلی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هشت هزار نفر خواهند بود، افزود: ۵۲ روستا که در دوره چهارم جزو روستاها بودند این دوره به شهر متصل شدند.

وی با تشکر از اعضای هیئت نظارت استان، افزود: طبق قانون باید تمامی نیازمندی‌های انتخابات از استان تامین شود که دولت برای این مهم اعتبارات خوبی تامین کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ این استان در بین استان‌های بالای ۲ میلیون جمعیت بیشترین مشارکت را داشت به رتبه اول استان در این زمینه اشاره کرد و افزود: سواد کوه شمالی در بین ۴۵۰ شهر کشور با مشارکت ۲/۹۸ درصدی رتبه اول کشور را کسب کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :