آخرین عناوین

چهارشنبه 30 فروردين 1396-16:33 کد خبر:41792

رئیس شورای شهر زیراب خبر داد:

سر‌پرست جدید شهرداری زیراب انتخاب شد

رئیس شورای شهر زیراب گفت: یکی از کارمندان شهرداری زیراب به عنوان سر‌پرست این شهرداری انتخاب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، هرمز علی نژاد از انتصاب سر‌پرست جدید شهرداری زیراب خبر داد و اظهار کرد: مهدی نصیری از کارمندان شهرداری زیراب به عنوان سر‌پرست این شهرداری انتخاب شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم سرپرست جدید شهرداری زیراب ادامه ‌دهنده فعالیت‌های شهردار سابق باشد، افزود: انتخاب شهردار بعدی با توجه به فرصت حدود چهار ماه برای شورای اسلامی دوره چهارم منطقی نیست و باید با احترام به آرای مردم در انتخاب اعضای شورای پنجم، انتخاب شهردار بعدی هم با اعضای شورای اسلامی دوره بعدی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به اینکه احترام به مردم باید در اولویت اعضای شورای شهر باشد، خاطر‌نشان کرد: سرپرست جدید شهرداری زیراب تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر زیراب باقی می‌ماند و تغییر و تحول احتمالی آینده با شورای دوره بعدی خواهد بود.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه حدود چهار ماه به فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر زیراب باقی ماند و لزومی به تغییر شهردار زیراب با توجه به شرایط کنونی نبود، اظهار کرد: از تلاش‌های صادقانه محمود اعتصامی شهردار سابق تشکر می‌کنم و برای مهدی نصیری سر‌پرست جدید شهرداری زیراب آرزوی موفقیت دارم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :