آخرین عناوین

پنجشنبه 3 فروردين 1396-20:22 کد خبر:41365

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

برپایی 28 نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در استان

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: ۲۸ نمایشگاه صنایع دستی و چهار کنسرت موسیقی در ایام نوروز در استان برپا شده است.


به گزارش خزرخبر، دلاور بزرگ نیا تعداد نمایشگاه های برپا شده در استان را  ۲۸ مورد و تعداد زائران اماکن ۴۴ هزار و ۵۲۵ نفر، تعداد ماموریت های اورژانس ۳۹۲ اکیپ بیان کرد و گفت: همچنین چهار کنسرت موسیقی در استان برگزار شده است.

براساس این گزارش وی، شمار افراد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی اورژانس را ۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین ۹۱ نفر توسط پایگاه های هلال احمر امداد رسانی شدند.

وی تعداد نظارت بر مراکز و توزیع و اماکن عمومی را ۶۰۱ مورد بیان کرد و گفت: در این مدت دو هزار و ۲۳۵ چادر در پارک ها و حاشیه بلوارها و خیابان های برپا شده است و چهار میلیون و ۷۷۸ هزار لیتر بنزین نیز مصرف شده است.

وی با بیان اینکه ۳۲ هزار و ۶۲۴ نفر با مراجعه به کمپ های هلال احمر از راهنمایی های آنان بهره مند شدند افزود: تعداد بازدید کنندگان ازموزه را ۸۴۱ و شمار بازدید کنندگان از اماکن فرهنگی را هزار و ۷ نفر اعلام کرد.

به گفته بزرگ نیا، ۷۹ هزار و ۵۰۰ نفر گردشگر از روستاها بازدید کردند و ۱۴۲ هزار نفر نیز در روستاها مقیم شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، با اشاره به اینکه ۱۷ مورد جلوگیری از ساخت و ساز در استان صورت گرفته است گفت: مجموع مسافران جابجا شده در استان ۵۸ هزار و ۳۲۸ نفر بوده است.

وی تعداد نمایشگاه های برپا شده در استان را  ۲۸ مورد و تعداد زائران اماکن ۴۴ هزار و ۵۲۵ نفر، تعداد ماموریت های اورژانس ۳۹۲ اکیپ بیان کرد و گفت: همچنین چهار کنسرت موسیقی در استان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در روز دوم نوروزی، تعداد سه هزار و ۸۵۰ مسافر با ۹ رام قطار نیز در استان جابجا شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :