آخرین عناوین

پنجشنبه 3 فروردين 1396-9:28 کد خبر:41351

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران خبر داد:

تذکر و تشویق 125 واحدهای پذیرایی و اقامتی مازندران

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت: واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان 60 مورد تشویق و 65 مورد اخطار گرفتند.


به گزارش خزرخبر،دلاور بزرگ نیا اظهار داشت: واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی ارائه کننده خدمات به مسافران نوروزی از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان 60 مورد تشویق و 65 مورد اخطار گرفتند، که این واحدها از 25 اسفند 95 تا دوم فروردین امسال با نظارت مستمر گشت های نظارتی به خاطر ارائه و عدم ارائه خدمات مطلوب و استانداردهای لازم شناسایی و تشویق و تنبیه شدند.

وی افزود:در این مدت یک هزار و 350 مورد بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی استان انجام شد.

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران گفت : رعایت مسایل بهداشتی ، نظافت ، تمیزی و تزئین سالن پذیرایی ، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه ، داشتن نمازخانه و رسیدگی به آن ، رعایت تنوع و کیفیت غذایی ، داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق ، دارا بودن پروانه فعالیت و رعایت نرخ مصوب را از معیارهایی است که وضعیت واحدهای پذیرایی و اقامتی بر اساس آنها ارزیابی می شود.

وی افزود:تاسیسات گردشگری و اقامتی که بتوانند نکات مورد نظر را رعایت کنند از تشویق ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برخوردار می شوند و در صورت رعایت نکردن و وجود کمبود ، تذکر دریافت می کنند.

بیش از 400 واحد پذیرایی ، اقامتی و رفاهی در مازندران خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه می دهند.

بر اساس آمارهای ستاد خدمات سفر مازندران از 25 اسفند 95 تا دوم فروردین بیش از 2 میلیون و 240 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :