آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-15:5 کد خبر:41316

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران خبر داد:

خدمت‌رسانی هلال احمر مازندران به 70 هزار گردشگر

جمعیت هلال احمر مازندران به 70 هزار گردشگر نوروزی در استان خدمت‌رسانی کردند.


به گزارش خزرخبر، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به یش از 70 هزار گردشگر نوروزی در استان خبر داد.

وی افزود : از زمان اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در25اسفند تاکنون بیش از 70هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت : در همین راستا 63هزار و 665 نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی مسافران،دو هزارو 104 نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت، هزار و 805 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، دوهزار و24 نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک ، هزارو 770نفر از خدمات طرح سحاب و 14 نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

اکبری افزود: تاکنون بیش از 45 هزاربسته فرهنگی، بروشور های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

وی گفت: بیش از 631 نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به پوشش امدادی 94 حادثه از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت در 25 اسفند تا روز 30اسفند گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاهها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را به 39 حادثه جاده ای،یک حادثه کوهستان و54 فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاههای مزبور ارائه نمایند که انتقال 37نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به 292 نفر از جمله این اقدامات بوده است.

اکبری افزود:در این عملیات‌ها 433 نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب 117 تیم مجهز امدادی با بکارگیری و 58دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :