آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-14:46 کد خبر:41315

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

بازدید ۲۳ اکیپ بهداشت محیط از مراکز توزیع مواد غذایی مازندران

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۰۰ کارشناس بهداشت محیط در قالب ۲۳ اکیپ از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان بازدید می کنند.


به گزارش خزرخبر، محمد روحانی زاده در حاشیه بازدید از اورژانس محمودآباد ضمن تقدیر و تشکر از اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: اورژانس مازندران از ۲۴اسفندماه سال جاری الی ۱۶فروردین ماه ۹۶در جاده های استان مستقر هستند.

وی با اشاره به فعالیت بیمارستان ها دولتی در ایام نوروز بیان کرد: داروهای مورد نیاز بیماران خاص نیز تامین شده است و مشکلی در این ایام نداریم.

جانشین رییس دانشگاه در ستاد تسهیلات سفر مازندران بر رعایت مسایل بهداشتی در این ایام تاکید کرد و افزود: ۲۰۰ کارشناس بهداشت محیط در قالب ۲۳اکیپ از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید می کنند.

یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی مازندران نیز از آمادگی نیروهای اورژانس ۱۱۵ خبر داد و گفت: ۸۴پایگاه شهری و جاده ای در این ایام اماده خدمات رسانی به مسافرین هستند.

وی همچنین با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد:هر ساله تعدادی از هموطنان ما در جاده ها جان خود را از دست می دهند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می توان از تلفات جاده ای جلوگیری کرد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی همچنین از استقرار دو دستگاه اتوبوس امبولانس در جاده هراز و کندوان خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :