آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-14:32 کد خبر:41313

معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران خبر داد:

راه اندازی ایستگاه اطلاع رسانی گردشگران در فرودگاه دشت ناز

معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت:به منظور آشنایی گردشگران با جاذبه های استان ،ایستگاه اطلاع رسانی گردشگران در فرودگاه دشت ناز ساری راه اندازی شد.


به گزارش خزرخبر،مهران حسنی اظهار داشت:با همکاری و همراهی اداره کل فرودگاههای مازندران ایستگاه اطلاع رسانی گردشگران در فرودگاه دشت ناز ساری راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:این ایستگاه از 27 اسفند سال گذشته و همزمان با آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران راه اندازی شد و کارکنان حوزه گردشگری معرفی جاذبه های استان را به مسافران و گردشگران توضیح می دهند.

معاون گردشگری مازندران گفت:همچنین بروشورهای جاذبه های گردشگری و تاریخی به 2 زبان فارسی و انگلیسی نیز در اختیار مسافران خارجی قرار می گیرد تا با آشنایی از فضاها در این اماکن حضور یابند.

وی از عرضه و نمایش صنایع دستی مازندران به عنوان بخش دیگری از فعالیت هایی نام برد که در این ایستگاه اطلاع رسانی گردشگران قرار داده شد.

به گفته حسنی فعالیت این ایستگاه تا پایان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در 14 فروردین ماه ادامه دارد.

وی همچنین گفت:مازندران در سال گذشته مقصد سفر بیش از 300 هزار گردشگر خارجی بود و تاکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :