آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-12:43 کد خبر:41310

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران:

قیمت بلیت حمل‌ونقل عمومی امسال افزایش نیافت

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، گفت: قیمت بلیت حمل‌ونقل عمومی در سفرهای نوروزی امسال افزایش نیافت.


به گزارش خزرخبر، عیسی خادمی با اعلام اینکه پیش فروش بلیت نوروزی حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی از ابتدای اسفند ماه 95 به صورت اینترنتی شروع شد و تا 15 اسفند ماه همین سال به صورت اینترنتی و حضوری انجام شد، اظهار داشت: پیش فروش بلیت حمل‌ونقل عمومی نسبت به سال قبل 10 روز زودتر انجام شد و قیمت بلیت حمل‌ونقل عمومی در سفرهای نوروزی امسال افزایش نیافت.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، با اشاره به اینکه لیست شرکت‌های بیمه‌ای و کشیک‌های نوروزی به تمام پاسگاه‌های پلیس راه اعلام و با نصب بنر اطلاع‌رسانی شده است، اضافه کرد: مسافرانی که در حین مسافرت دچار خسارت ناشی از تصادفات شدند برای پیگیری دریافت خسارات می‌توانند به شرکت‌های بیمه‌ای معرفی شده مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک در مازندران است، گفت: در این رابطه جلساتی با شرکت‌های حمل‌ونقل، تشکل‌های صنفی و نماینده‌های شرکت‌های مسافربری تشکیل شد تا خدمات مناسبی در ایام نوروز به مسافران ارائه شود.

خادمی نگرش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران را افزایش ایمنی سفر مسافران دانست و ادامه داد: بازدید از خودرو وسائل نقلیه عمومی قبل سفر و تاکید بر حضور مدیران فنی در پایانه‌های و شرکت‌های مسافربری را در محل کار مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد: امسال در طرح تسهیلات خدمات سفر، 66 دستگاه امداد خودرو، 134 اکیپ سیار در جاده‌ها و برقراری فعالیت گشت نامحسوس در محورهای اصلی و فرعی مازندران در نظر گرفته شد.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، افزود: اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان از طریق دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور به آدرس mosaferyar.ir، payaneh.ir،  mazandsafar.ir  برای تهیه بلیت اینترنتی معرفی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش حمل‌ونقل عمومی از طریق سامانه 3000143  به گوش مسئولان برسانند و برای  اطلاع از وضعیت جاده‌ها می‌توانند با تماس به این سامانه گویا 3000141 متصل و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :