آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-11:28 کد خبر:41306

مدیرکل گردشگری مازندران خبر داد:

آخرین آمار ورود گردشگران و مسافران نوروزی به مازندران

یک میلیون و 81 هزار نفر شب چهار روز گذشته در مازندران اقامت کردند که از این تعداد 99 هزار و 400 نفر در روستاها اقامت داشتند.


به گزارش خزرخبر،دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اظهار داشت: از آغاز طرح خدمات رسانی به مسافران نوروزی در چهار روز گذشته تا کنون یک میلیون و 81 هزار نفر شب در استان اقامت کردند.

وی با اشاره به اقامت 99 هزار و 400 نفر شب تاکنون در روستاهای مازندران افزود:چهار هزار و 224 دستگاه خودرو به پارک های استان وارد شدند.

مهران حسنی معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران نیز از بازدید بیش از ۶۳ هزار مسافر از جاذبه های تاریخی فرهنگی مازندران خبر داد و گفت:دیروز ۳۹۹ هزار و ۶۷۳ مسافر نوروزی در استان اقامت کردند.

وی افزود:6 هزار و ۶۵۹ نفر در هتل ها، پنج هزار و ۷۷۹ نفر در آپارتمان، ۲۴ هزار و ۱۹۹ نفر در خانه مسافر، ۹ هزار و ۲۳۷ نفر در کمپ های موقت، چهار هزار و ۲۲۸ نفر در مدارس مستقر شدند.

یوسف گران‌پاشا مدیرعامل راه آهن شمال نیز از آمادگی جابه جایی ریلی روزانه بیش از 4هزار مسافر در مازندران خبرداد و گفت:در حال حاضر ستاد نوروزی در ایستگاه های ساری، فیرزکوه و پل سفید آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: دو قطار در مسیر گرگان به تهران، یک قطار در مسیر ساری به تهران و ساری به مشهد و برعکس و سه قطار ریل باس گرگان به پل سفید آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

مدیرعامل راه آهن شمال گفت: تمامی ایستگاه ها برای ایام نوروز بهسازی و نمازخانه و سرویس های بهداشتی ایستگاه های راه آهن نیز مجهز و از لحاظ بهداشتی بررسی و آماده حضور مسافران است

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :