آخرین عناوین

سه شنبه 1 فروردين 1396-9:19 کد خبر:41304

فرماندار ساری خبرداد:

اسکان 70هزار مسافر شب در ساری

فرماندار ساری گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا 30اسفند ماه 70هزار مسافر شب در مرکز استان اقامت کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین زادگان، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر مورد توجه و تاکید قرار دادند و وظیفه داریم در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری، تلاش کنیم.

وی افزود: تلاش دولت بر حفظ عزت مردم و اقتدار ایران اسلامی است و رهبر معظم انقلاب هم در طلیعه سال نو فرمودند عزت ایران و هویت ملت عزیز در تمام قضایای سال 95 مشهود بود.

فرماندار ساری با بیان اینکه اشتغال جوانان موضوعی است که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری بر آن تاکید ویژه دارند، گفت: رئیس جمهوری هم در طلیعه سال نو و در پیام نوروزی اشتغال بیشتر برای جوانان را نوید داد.

این مسئول تصریح کرد: کاهش تورم و رشد اقتصادی، دستاورد دولت تدبیر و امید است و دولت بر ادامه این روند و رونق اقتصادی تاکید دارد.

حسین زادگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در مرکز استان، ادامه داد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در آماده باش کامل بوده و تمامی دستگاه های خدمات رسان، در ستاد مستقر هستند.

وی با بیان اینکه گردشگران از چهار محور وارد شهرستان ساری می شوند و مراسم استقبال از گردشگران نوروزی در این محورها انجام شد، خاطرنشان کرد: مراکز پذیرایی و خدماتی خصوصی و دولتی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مرکز استان با استفاده از ظرفیت مدارس، اقدامات گسترده‌ای در حوزه اقامت گردشگران نوروزی انجام داده است، اظهار کرد: تاکنون دوهزار نفر در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان ساری اسکان یافتند.

وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا 30اسفند ماه 70هزار مسافر شب در مرکز استان اقامت کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :