آخرین عناوین

شنبه 28 اسفند 1395-20:23 کد خبر:41273

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

مازندران سومین استان پرتردد کشور/ ثبت یک میلیون تردد در روز در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:استان مازندران در حال حاضر با یک‌میلیون تردد در روز رتبه سوم را از نظر میزان تردد در کشور به خود اختصاص داده است.


به گزارش خزرخبر،محمود میرفیضی در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس مازندران اظهار داشت: در ایام نوروز، هر خانواده ایرانی حداقل یک سفر را انجام می دهد و توصیه ما به هموطنان این است تا با رانندگی ایمن، سلامتی خانواده خود را تامین کنند.

محمود میرفیضی در این  مراسم با اشاره به اینکه برای ساماندهی220 مقر انتظامی در سطح استان مازندران فعال شده است، اظهار داشت: بیش از 7 هزار نیرو برای ارائه خدمات امنیتی انتظامی در سطح استان آماده همکاری هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه علاوه بر همکاران انتظامی شرکت‌های انتظامی هم در سطح استان فعال هستند، افزود: برنامه‌ریزی برای ارائه مشاوره فرهنگی نیز در دستور کار است و مددکارها و مشاور فرهنگی برای این ایام پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام اینکه مازندران در حال حاضر با یک‌میلیون تردد در حال حاضر رتبه سوم را طی دو روز گذشته در اختیار دارد، گفت: این روند در روزهای آینده افزایش پیدا می‎کند.

میرفیضی خاطر نشان کرد: قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی در 22 شهرستان در حال فعالیت است و سامان‌دهی گشت انتظامی و راهور در دستور کار است و برای ارائه خدمات‌رسانی در سواحل 153 ایستگاه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه میزان فوتی ثبت شده در استان دو فوتی در هر روز بود، افزود: در روزهای اخیر دو تصادف منجر به فوت در داخل شهر و بیرون اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با توجه به افزایش سفر میزان تصادفات از میانگین‌های موجود کمتر باشد این امر منوط به رعایت قوانین و مقررات است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :