آخرین عناوین

چهارشنبه 11 اسفند 1395-9:4 کد خبر:41080

علی رغم هماهنگی های قبلی!!

غیبت سئوال برانگیز آقای رئیس در تدفین شهدای گمنام در دانشگاه !!؟

غیبت رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران علی رقم هماهنگی های قبلی، در تشییع شهدای گمنام در این دانشگاه سوال برانگیز شد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، غیبت رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران (بهشهر) در تشییع شهدای گمنام در این دانشگاه سوال برانگیز شد.

براساس این گزارش ، در حالی که از مدت ها قبل هماهنگی های لازم برای تشیع و تدفین  پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه علم و فناوری ، در سطوح استانی و شهرستانی صورت پذیرفت که رئیس این دانشگاه بدون اطلاع قبلی و با اعلام این موضوع که یکی از سخنرانان اجلاس سراسری دانشگاه هاست ، در دانشگاه حضور نداشته و غایب بوده است.

هر چند تا به این لحظه هنوز خبری از سخنرانی ایشان در اجلاس مورد اشاره در سایت وزارت علوم نیست اما گفته می شود دلیلی که به بهانه سخنرانی در اجلاس باعث این غیبت بوده است دیگر امورات شخصی است.

عدم حضور وی در مراسم تدفین شهدای گرانقدر که بعنوان میهمان در این دانشگاه تشیع شده موجب انتقاد شدید مردم شهیدپرور خصوصا دانشجویان شده و خواستار عذرخواهی این مسئول شدند.

شایسته بود؛ به شرط ادب و مهمان نوازی ، رئیس این واحد دانشگاهی به عنوان میزبان ، باید حضور در این مراسم را بر هر جلسه ای دیگر ترجیح می داد و با تسییع کنندگان شهدای گمنام همراهی می نمود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    چهارشنبه 11 اسفند 1395-21:39


    چه عاملی سبب عدم حضور رئیس دانشگاه در مراسم در مراسم شد؟؟ اعتقادات شخصی؟؟؟ اختلافات داخلی و مخالفت با تداخل مکان علمی و اعتقادی؟؟؟