آخرین عناوین

يکشنبه 8 اسفند 1395-23:36 کد خبر:41052

عضو شورای شهر بابل خبر داد:

درگیری فیزیکی بین شورانشینان بابل و بیهوش شدن عضو شورا/جزئیات ماجرای عجیب در شورای بابل

عضو شورای اسلامی شهر بابل از درگیری فیزیکی در شورای شهر بابل خبر داد و گفت: عضو ضارب شورای شهر متواری شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، نرگس نوروزی اظهار داشت: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر بابل یکی از بدهکاران که به‌ دلیل تخلف، شهرداری جلوی فعالیتش را گرفته بود، در صحن علنی شورا حضور یافت و از نحوه عملکرد شهرداری شکایت داشت.

وی افزود: در پی انتقاد این بدهکار، جعفر واثقی رئیس کمیسیون تعریض شهری از وی درخواست می‌کند تا شکایت خود را در خارج از صحن شورا و در مراجع قضایی مطرح کند، چرا که صحن علنی شورا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: مهدی کاشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بابل بلافاصله نسبت به صحبت‌های واثقی موضع گرفته و شروع به درگیری لفظی با این عضو شورا می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در پی این درگیری، مهدی کاشی چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی واثقی پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به این عضو شورا شدم.

وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد.

عضو شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتیم اما تا حضور پلیس در صحن شورا، عضو ضارب شورای شهر متواری شد.

وی بیان کرد: عضو مضروب شورای شهر بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه انتظار داریم دستگاه‌های قضایی و امنیتی بابل با این بی‌نظمی‌ها برخورد کنند، گفت: با اتفاق به‌وجودآمده در صحن شورا، دیگر امنیت جانی نداریم.

رئیس شورا باعث ناارامی جلسه شد/ کاشی با چاقو به من حمله کرد!

جعفر واثقی درباره اتفاق اخیر در صحن شورا که سبب مضروب شدن وی شده بود، اظهار کرد: این حادثه شاید یکی از بدترین حوادث ادوار فعالیت شورای اسلامی شهر بابل بود که در کمال ناباوری توسط همکار بنده رخ داد.

وی افزود: روز گذشته با 20 دقیقه تأخیر در صحن جلسه شورا حاضر شدم که با کمال ناباوری مشاهده کردم یکی از سرمایه‌گذران که یکی از بدهکاران بزرگ اقتصادی است، کنار صندلی رئیس شورا ایستاده و با فریاد نسبت به نصب بنر شهرداری مقابل مجتمع تجاری خود اعتراض دارد.

رئیس کمیسیون تعریض شهری شورای اسلامی شهر بابل بیان کرد: کمی سکوت کردم تا رئیس شورا جلسه را مدیریت و کنترل کند اما خانم مرمر فیروزپور به‌ عنوان رئیس شورا، نه‌ تنها جلسه را کنترل نکرد بلکه سبب ناآرامی بیشتر جلسه شد.

واثقی تصریح کرد: به‌عنوان عضو شورا تذکری به رئیس شورا دادم که معمولاً اگر معترض، مهمان یا مسؤولی بخواهد در صحن علنی شورا شرکت کند قبلاً در دفتر رئیس شورا موضوع را مطرح و در صورت موافقت آن، فرد در صحن شورا حضور می‌یابد؛ این موضوع رویه همیشگی شوراست.

رئیس کمیسیون تعریض شهری شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: در میان اعتراض قانونی بنده، مهدی کاشی با عصبانیت از جایش برخاسته و شیئی را به‌سمت بنده پرتاب کرد که خوشبختانه به من اصابت نکرد اما مجدداً چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی من پرتاب کرد که این چاقو توسط خانم نرگس نوروزی دیگر عضو شورا مهار شد.

واثقی اضافه کرد: مهدی کاشی که به هدف خود نرسیده بود، کت خود را از تن درآورد و با چاقوی دیگری به سمت من حمله‌ور شد، اعضای حاضر در جلسه تلاش کردند تا جلوی او را بگیرند اما وی همچنان درصدد حمله به بنده بود.

وی ادامه داد: بنده که تمام حواسم را معطوف به چاقوی در دست مهدی کاشی کرده بودم، ناگهان با لگد او در ناحیه قفسه سینه‌ام نقش بر زمین شدم و چند دقیقه‌ای نفسم بالا نمی‌آمد و متوجه چیزی نشدم.

رئیس کمیسیون تعریض شهری شورای اسلامی شهر یادآور شد: همکاران، مرا به اتاق خارج از جلسه منتقل کرده و با پلیس 110 تماس گرفتند اما تا رسیدن پلیس در محل شورا، مهدی کاشی از شورا بیرون رفته بود.

واثقی تأکید کرد: با توجه به درد شدیدی که در قفسه سینه احساس می‌کردم، بلافاصله به بیمارستان رفتم و معاینات و تصویربرداری از قفسه سینه‌ام انجام شد، چند ساعتی در بیمارستان بستری بودم که  بعد از آن با درخواست خودم از بیمارستان مرخص شدم.

وی با اشاره به اینکه قصد رسانه‌ای کردن این موضوع را نداشتم، گفت: با توجه به کتمان این حقیقت تلخ از سوی برخی از همکارانم در شورا درصدد شدم وقایع روز گذشته را به اطلاع شهروندان عزیز برسانم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • استاد دانشگاه
    دوشنبه 9 اسفند 1395-10:1


    تا تضاد داخلی بین شما حل نشود تا همبستگی و مردم سالاری در اولویت کار این آقایان قرار نگیرد کسی پیگیر مسائل و مشکلات این مردم نیست، لااقل جلوی رسانه ها آبروداری کنید و بهانه به دست مخالفین این ملت و نظام ندهید

    • کارمند جهاد
      دوشنبه 9 اسفند 1395-4:10


      سکان مملکت داری به دست چه کسانی افتاد، چقدر وضعیت طوفانی است، اختلافات آنقدر زیاد است که دیگر سرریز شده و صبر و تحمل شان را از دست دادند، به فکر مردم باشید اقایون عزیززز

      • شهروند
        دوشنبه 9 اسفند 1395-3:42


        این همان اختلاف عقیده و گسیختگی افکار مسئولین است که چوبش رو متاسفانه مردم باید بخورند، تا به حال درونی بوده اینک به ظهور گزاش گزاشتنش