آخرین عناوین

دوشنبه 2 اسفند 1395-11:40 کد خبر:40985

با حکم مدیر کل کمیته امداد مازندران صورت گرفت:

انتصاب رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران

طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران، رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، طی حکمی رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش، رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار کرد:ماهیت مردمی کمیته امداد اقتضا می کند که از یکسو مردم به طور شفاف و مستمر از جوانب گوناگون فعالیت هایش آگاه شوند و از سوی دیگر نصایح ، نقدها و انتظارات مردم ، به گوش جان شنیده شود و باور به صداقت و امانت ، اعتماد ملّی را رقم بزند که بهره مند اصلی برکات آن ، محرومان خواهند بود.

وی گفت:ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملّی و حضور شایسته در فضای مجازی برای جریان یافتن سریع و صادقانه اخبار و اطلاعات کمیته امداد امام(ره) جهت حفظ و ارتقای اعتماد و مشارکت آحاد مردم ،در اولویت خواهد بود.

لازم به ذکر است، طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران مسعود قنبری به مدت دوسال به عنوان رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد مازندران منصوب و از خدمات  محمد صالحی رئیس قبلی تجلیل و قدردانی شد.

یادآور می شود:مسعود قنبری پیش از این، رئیس اداره امور هماهنگی و اجرایی امور توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 2 اسفند 1395-22:31


    تامین اعتبارات که به بخش امداد میشود یا در حدی نیست که افراد تحت تکفل امداد را با حقوقی که پول توجیبی بچه هاست تامین میکنند یا اینکه تامین اعتبار میشه ولی در جیب مستمندان و افراد تحت تکفل قرار نمیگیرد و سر از جای دیگر در می اورد!!