آخرین عناوین

دوشنبه 2 اسفند 1395-10:25 کد خبر:40982

وعده های عمل نشده جناب شهردار!!

افزایش نارضایتی‌های شهروندان محمودآبادی از شهرداری

جناب شهردار در ابتدای شروع به کار قول داده بود معضل وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های سطح شهر در اسرع وقت مرتفع شود؛اما این وعده و وعیدی بیش نبود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، برخی از شهروندان شهر ساحلی و توریستی محمودآباد از فعالیت‌های شهرداری ناراضی بوده که در مجالس‌، محافل و فضای مجازی این نارضایتی را به طرق مختلف می‌توانید مشاهده کنید.

بنا برگزارشات مردمی به‌عنوان نمونه حفر کانال‌های آب و فاضلاب در فصل زمستان و هنگام بارندگی که سبب ایجاد مشکلات فراوانی برای رفت و آمد شهروندان شده است؛ اکنون که کمتر از یک ماه به عید نوروز مانده و شهر ما میزبان سیل انبوه مهمانان نوروزی است، این عملیات‌ها با کندی پیش می‌رود.

مشکل بعدی وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های سطح شهر است که جناب شهردار در ابتدای شروع به کار قول داده بود که با انتخاب پیمانکار این معضل در اسرع وقت مرتفع شود؛ به‌عنوان نمونه وضعیت نامناسب سطح آسفالت از ابتدای ورودی شهر از سمت جاده آمل منطقه جلوی پمپ بنزین تلیکسر تا جلوی استادیوم امام خمینی و دور میدان شهید کاظمی سبب متحمل شدن هزینه گزافی به شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه می‌شود.

قابل توجه اینکه در سایر محورهای سطح شهر، آسفالت خیابان‌ها وضعیت بهتری نداشته و باعث نارضایتی رانندگان و مردم می‌شود.

حال چرا و به چه دلیلی شهرداری محمودآباد نسبت به ترمیم اصولی و صحیح این آسفالت‌ها اقدامی نمی‌کند، این موضوع را باید از مسئولان شهرداری پرسید.

موضوع بعدی آسفالت نبودن و خاکی بودن بعضی از کوچه‌های داخل شهر بوده که در هنگام بارندگی با تجمع آب باران و گل‌آلود شدن، تردد را برای افراد و ساکنان آن کوچه دشوار کرده و مشکلات زیادتری برای دانش‌آموزان ساکن این مناطق ایجاد می‌کند.

نکته مهم و اساسی دیگر اینکه شهرداری برای تغییر محل دپوی زباله از کنار ساحل دریا به مکان دیگر تاکنون اقدامی نکرده و هر روزه شیرابه‌های زباله‌ها به داخل دریا نفوذ کرده و مشکلات زیست‌محیطی گسترده‌ای را برای آبزیان به‌وجود می‌آورد و از منظر دیگر در زمان حضور مسافران و گردشگران چهره ناخوشایندی را به ساحل می‌دهد.

همچنین رایزنی‌های فراوان و طولانی با مسئولان شهرداری به‌منظور خط ‌کشی مقابل مدرسه غیرانتفاعی ارشاد در منطقه تلیکسر و نصب علائم هشداردهنده، پس از حدود دو سال همچنان والدین این دانش‌آموزان را به انتظار نشانده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مازنی
    دوشنبه 2 اسفند 1395-11:32


    نداشتن آسفالت و خاکی بودن جاده های بخش کمربندی و نداشتن فضای سبز در این محدوده هم بخش دیگه ای از کم کار ی و بی توجهی شهردار و مسئولین این شهر هست که رغبت مسافرین رو برای اقامت و سفر از بین برده