آخرین عناوین

يکشنبه 1 اسفند 1395-16:32 کد خبر:40972

ستاد انتخابات مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد:

داوطلبان انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا گواهی عدم سوء پیشینه بگيرند

ستاد انتخابات مازندران با صدور اطلاعيه اي بر لزوم ارایه گواهی عدم سوء پیشینه توسط متقاضیان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات مازندران، ستاد انتخابات مازندران با صدور اطلاعيه اي اعلام کرد:بنابر صراحت قانونی تبصره سه ذیل ماده 26 قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، ارایه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام الزامی است.

در اين اطلاعيه تصريح شده است:تمامی افرادی که تمایل و قصد ثبت نام به عنوان داوطلب عضویت پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها را دارند، از تاریخ انتشار این اطلاعیه تا زمان شروع ثبت نام اقدام لازم برای دریافت گواهی سوءپیشینه معمول نمایند.

در پايان اين اطلاعيه آمده است:ارایه گواهی عدم سوءپیشینه برای تمامی متقاضیان ثبت نام انتخابات شوراها الزامی است و به دلیل  زمان بر بودن دریافت گواهی مذکور، متقاضیان باید به قید فوریت، اقدام لازم در این خصوص معمول نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • بازنشسته
    دوشنبه 2 اسفند 1395-17:35


    کم نیست آمار اختلاس و اعمال نامشروع بین عواملی که همینک در سمتهای بزرگ مشغولند، بهتر این نیست که دستی از آنان هم طبق دستوری این چنینی باز شود و کمی رنگ انسانیت و مردم دوستی پررنگ شود؟؟؟؟